کد خبر : 1971962 | 19 مهر 1402 ساعت 19:35 | 69.3K بازدید | 53 دیدگاه

رونالدو در پرتغال: مدتها بود اینقدر سرحال نبود (عکس)

گزارش‌ها از تمرین امروز تیم ملی پرتغال با حضور کریستیانو رونالدو نشان می‌دهد ستاره النصر با شادابی و سرزندگی‌ای که مدتها از او در کمپ تیم ملی دیده نشده بود تمرین می‌کند.

رونالدو در پرتغال: مدتها بود اینقدر سرحال نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند دقیقه ابتدایی تمرین تیم ملی پرتغال که امروز برگزار شد با حضور رسانه‌ها بود و نمایندگان زیادی از رسانه‌های پرتغالی و دیگر رسانه‌های اروپایی در کمپ تیم ملی این کشور حضور داشتند. عکاس‌ها و خبرنگارانی که بیش از هر چیز به کریستیانو رونالدو چشم دوخته بودند.

گزارش‌هایی که از تمرین امروز پرتغال مخابره شده حاکی است کریس رونالدو، کاپیتان و اسطوره پرتغال، امروز بسیار شاداب و سرزنده و از نظر بدنی آماده تمرین کرده است. برخی گزارشها مدعی است مدتها بود که سی آر سون در کمپ تیم ملی اینقدر شاداب دیده نشده بود.

1938797

حضور رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال برای شرکت در رقابتهای انتخابی یورو 2024 است. پرتغال تا اینجا در رقابتهای انتخابی عالی کار کرده و در هر شش بازی قبلی خود به یپروزی رسیده است. رونالدو و یارانش حالا در آستانه صعود به یورو هستند.

1938796

رونالدوی 38ساله فصل خیلی خوبی را با النصر شروع کرده و در حال حاضر با 10 گل زده صدرنشین جدول گلزنان لیگ روشن است. 10 گل زده در 8 بازی آمار فوق‌العاده سی آر سون در این لیگ است.

1938798

کریستیانو در این فصل در تیم ملی کشورش هم عملکردی عالی داشته و در پنج بازی این تیم در انتخابی یورو پنج گل به ثمر رسانده است. رونالدو در بازی قبلی پرتغال در این رقابتها به دلیل تعداد کارتهای زردش غایب بود و پرتغالی‌ها در غیاب او لوکزامبورگ را 9-0 شکست دادند.

1938799

دیدگاه‌ها