کد خبر : 1972061 | 20 مهر 1402 ساعت 06:30 | 58.6K بازدید | 13 دیدگاه

تلاش می‌کنم رنگ مدالم را بهتر کنم؛

ستاره کشتی ایران قول فینال المپیک داد

هادی ساروی می‌گوید به دنبال کسب مدال خوش‌رنگ‌تر در المپیک پاریس خواهد بود.

ستاره کشتی ایران قول فینال المپیک داد

به گزارش ورزش سه، هادی ساروی که مدال برنز مسابقات جهانی و مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو را کسب کرد، امروز در میان استقبال پرشور هواداران کشتی به آمل بازگشت.

ساروی پس از این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: همانطور که در جریان هستید مسابقات جهانی امسال برای کسب سهمیه هم بود و خدا را شکر توانستم مدال برنز و سهمیه را کسب کنم. به فاصله کمتر از ۱۰ روز بازی‌های آسیایی هم برگزار شد و ما بلافاصله بعد از بازگشت به ایران، به هانگژو اعزام شدیم. خدا را شکر آنجا هم توانستم مدال طلا کسب کنم و پرچم کشور عزیزم را به اهتزاز دربیاورم و دل هموطنانم را شاد کنم.

او درباره تاثیر فاصله کم مسابقات روی کشتی‌گیران‌ ایران توضیح داد: پرواز و مسیر رفت و برگشت ورزشکاران را اذیت کرد اما کادرفنی و مربیان شرایطی را در نظر گرفتند که بدن‌هایمان ریکاوری شود و چند کشتی‌گیری که در این مسابقات حضور داشتند، نتیجه خوبی بگیرند و با بدن برگشت‌کرده از مسابقات جهانی، آنجا هم کشتی بگیرند.

قهرمان کشتی ایران همچنین درباره استقبال پرشور آملی ها از او گفت: جا دارد از مردم شهرم، آمل، تشکر کنم. همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم در سال‌های بعدی بتوانم دوباره افتخارآفرینی کنم و پرچم شهر و روستایم را در همه دنیا به اهتزاز دربیاورم.

ساروی در پایان در خصوص مسابقات المپیک عنوان کرد: من در المپیک قبل هم مدال برنز کسب کردم و در مسابقات جهانی هم سهمیه را به دست آوردم. در زمان باقی‌مانده تا المپیک تلاشم را می‌کنم که بهترین تمرینات را انجام بدهم و رنگ مدالم را نسبت به المپیک قبل بهتر کنم.

دیدگاه‌ها