کد خبر : 1972079 | 20 مهر 1402 ساعت 09:02 | 66.9K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو:

ضرب‌الاجل آنچلوتی: به این شرط تمدید می‌کنم

کارلو آنچلوتی مشتاق تمدید قرارداد با رئال است ولی برای این مهم تا بعد از ژانویه 2024 صبر نخواهد کرد.

ضرب‌الاجل آنچلوتی: به این شرط تمدید می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد کارلو آنچلوتی با رئال تنها چند ماه دیگر باقی مانده و شایعات در مورد مربی ایتالیایی بسیار داغ است. روز گذشته در مراسم اهدای دکترای افتخاری دانشگاه پارما به کارلتو، رئیس دانشگاه ادعا کرد که آنچلوتی سال بعد هدایت تیم ملی برزیل را قبول خواهد کرد و پس از 60 سال اولین مربی خارجی سلسائو خواهد شد تا بار دیگر گمانه‌زنی‌ها در مورد او بیشتر شوند.

1933556

کارلتو دو سال پیش به رئال برگشت و توانسته این تیم را به همه افتخارات ممکن در این مدت برساند ولی برزیل سخت به دنبال او است و اخیرا رئیس فدارسیون فوتبال این کشور نیز به صراحت از قطعی بودن جذب کارلتو حرف زد هرچند آنچلوتی خودش این موضوع را تکذیب کرد.

دیشب ال‌چیرینگیتو در خبری اختصاصی اعلام کرد که آنچلوتی هنوز هیچ قراردادی با برزیل امضا نکرده و حتی قول شفاهی مساعد هم به آنها نداده است. طبق این ادعا، اگر همین حالا رئال به او پیشنهاد تمدید بدهد، بی حرف و حدیث امضا خواهد کرد اما او برای رئال تا ژانویه سال بعد صبر نمی کند. کارلتو تا ماه دسامبر به رئال برای ارائه پیشنهاد تمدید مهلت داده و اگر این پیشنهاد نرسد، ژانویه 2024 با برزیل قرارداد خواهد بست.

1938989

در خبر اختصاصی دیگر، همین برنامه ادعا کرد که با رفتن کارلو آنچلوتی، رئال به سراغ زین الدین زیدان خواهد رفت. مربی ای که تماس ها با او هرگز قطع نشده و مدیران باشگاه بازگشت او را برای جذب کیلیان امباپه در تابستان بعد حیاتی می دانند. اگر این اتفاق رخ بدهد، دومین بازگشت زیزو به نیمکت رئال پس از سال های 2016 و 2019 خواهد بود.

دیدگاه‌ها