کد خبر : 1972096 | 20 مهر 1402 ساعت 11:10 | 60.5K بازدید | 25 دیدگاه

رونالدو و رونی نه، این بازیکن بهترین مهاجم یونایتد بود

ریو فردینالند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، رود فن نیستلروی را بهترین مهاجم هم بازی اش در یونایتد می داند.

رونالدو و رونی نه، این بازیکن بهترین مهاجم یونایتد بود

به گزارش "ورزش سه"،  فردیناند 44 ساله در سال 2015 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پس از پیوستن به شیاطین سرخ از لیدز با 30 میلیون پوند، 12 سال را در اولدترافورد گذراند. این مدافع پیش از رفتن از باشگاه در سال 2014، شش عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و در کنار انبوهی از نام‌های بزرگ در یونایتد بازی کرد. بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو، اوله گونار سولسشر و وین رونی همگی مهاجمانی بودند که فردینالد در تیم یونایتد کنارشان بازی کرد. اما انتخاب او به عنوان زهردارترین مهاجم تاریخ یونایتد، فن نیستلروی است.

1939014

در طی مصاحبه ای با سایت منچستریونایتد، از فردیناند خواسته شد که بهترین تمام کننده‌ای را که با او در یونایتد بازی کرده است نام برد  و او بدون تردید پاسخ داد:"برای من رود است. فکر می‌کنم همه مهاجمان دیگر ( که او با آنها بازی کرده است) نیز با آن موافق باشند. اوله هم جایگاه بالایی دارد، او یک تمام کننده متفکر بود. ضربات نهایی او همیشه آرام بود و در کارهای غریزی عالی عمل می کرد، اما من باید رود را انتخاب کنم. او کارایی داشت و بی رحم ترین تمام کننده ای بود که من با او بازی کردم."

فن نیستلروی تنها در 219 بازی برای منچستریونایتد در یک دوره پنج ساله، 150 گل به ثمر رساند. او در سال 2006 باشگاه را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. آمار این بازیکن هلندی او را در فهرست بهترین گلزنان یونایتد در خارج از 10 بازیکن برتر قرار می دهد. او پنج گل بیشتر از رونالدو دارد که در تابستان 2021 برای بار دوم به باشگاه بازگشت. رونی هم مدت کوتاهی قبل از ترک یونایتد در سال 2017 با پیشی گرفتن از سر بابی چارلتون در صدر جدول قرار گرفت. ستاره سابق انگلیس پس از پیوستن به یونایتد از باشگاه دوران کودکی خود، اورتون، در سال 2004، 253 گل در 559 بازی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها