کد خبر : 1972143 | 20 مهر 1402 ساعت 16:30 | 33.1K بازدید | 68 دیدگاه

کاپیتان پرتغال از هم‌تیمی‌هایش در امان نیست

شوخی با رونالدو: نسل این‌ها بیشتر خوره گوشی است!

دیوگو دالوت، مدافع تیم ملی پرتغال، با انتشار تصویری از کریستیانو رونالدو با کاپیتان تیم ملی کشورش شوخی کرد.

شوخی با رونالدو: نسل این‌ها بیشتر خوره گوشی است!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در 38سالگی هیچ نشانه‌ای از خستگی یا تمایل برای بازنشستگی نشان نمی‌دهد. او نه تنها در النصر روزهایی خوب را سپری می‌کند بلکه حضور شاداب و آماده‌اش در تمرینات اخیر تیم ملی پرتغال نشان می‌دهد کریستیانو از نظر بدنی و ذهنی در آمادگی کامل به سر می‌برد.

آمادگی رونالدو تا حدی است که در روزهای اخیر گزارش‌هایی منتشر شد که مدعی بودند اسطوره پرتغالی تصمیم دارد دست‌کم تا جام جهانی 2026 که در سه کشور آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود شرکت کند.

رونالدو علاوه بر اینکه در سراسر دنیا صدها میلیون هوادار دارد در کشورش پرتغال مثل یک قدیس مورد توجه است. اما حتی این شان سی آر سون در پرتغال او را از شوخی‌های عجیب بعضی از هم‌تیمی‌هایش در سلسائو در امان نگه نمی‌دارد.

1939084

دیوگو دالوت، مدافع ملی‌پوش پرتغالی که در منچستریونایتد بازی می‌کند، امروز در کمپ تیم ملی پرتغال پستی درباره رونالدو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که بازخوردهای زیادی داشته است. دالوت از دوستان صمیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال به حساب می‌آید و شاید به خاطر رابطه صمیمی با سی آر سون است که به خودش جرات می‌دهد با او اینطور شوخی کند.

دالوت عکسی از خودش در کنار کریستیانو رونالدو منتشر کرد که سی آر سون را در حالی نشان می‌داد که غرق گوشی موبایلش شده است. دالوت با اشاره به اینکه معمولا نسل جوان‌تر از سوی بزرگترها به استفاده بی حد و حصر از موبایل متهم می‌شود به رونالدو اشاره کرد و گفت از قضا نسل قبل‌تر، نسل رونالدو و هم سن و سالهایش، بیشتر به موبایل‌هایشان وابسته هستند.

1939082

در این استوری اینستاگرامی دیوگو دالوت او کریستیانو رونالدو را هم تگ کرده درحالی‌که در تصویر کاپیتان پرتغال در حالی که غرق موبایلش شده به نمایش گذاشته شده بود، به طعنه نوشت: " این نسل جدید همیشه سرش در گوشی است!"

دیدگاه‌ها