کد خبر : 1972179 | 21 مهر 1402 ساعت 03:30 | 22.6K بازدید | 12 دیدگاه

وقتی وزیر ورزش مردم لار را سوپرایز کرد (عکس)

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از برگزاری دو دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه همراه با پخش زنده به میزبانی شهرستان لار خبر داد.

وقتی وزیر ورزش مردم لار را سوپرایز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" کیومرث هاشمی عصر امروز پس از مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی طوبی در شهرستان لار خبر داد: تیم ملی فوتسال ایران و روسیه، ۲۷ و ۲۸ آذر ماه قرار است در ایران اردو بزنند و در نظر داریم میزبانی را به شهرستان لار بدهیم تا در این مجموعه بازی‌های این دو تیم را داشته باشیم.

وی در خصوص جزئیات میزبانی شهرستان لار از اردوی تیم ملی فوتسال با تاکید بر فراهم‌سازی مقدمات این میزبانی اعلام کرد: این بازی دوستانه باید پخش زنده داشته باشد، فکر می کنم انجام این مهم، خبر خوبی برای مردم این منطقه باشد و نشان داده شود خیرین عزیز ما چه خدماتی را انجام می‌دهند و باید این خدمات دیده شود.

1939169

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: به دنبال این هستیم تا خیرین را به سمت ساخت ورزشگاه و اماکن ورزشی سوق دهیم و از کمک‌های آن‌ها در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزشی  استفاده کنیم.

پیش از این اعلام شده بود که تیم‌ملی فوتسال ایران جهت آماده‌سازی بیشتر برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ، دو دیدار دوستانه را با روس‌ها در نظر گرفته است و حتی رئیس کمیته فوتسال در تلاش می‌باشد تا با دعوت از تیم‌ملی فوتسال پاراگوئه، تورنمنت سه‌جانبه‌ای را در ایران تدارک ببیند.

با این وصف احتمال دارد، مسابقات سه‌جانبه فوتسال بین تیم‌های ایران، روسیه و پاراگوئه به میزبانی شهرستان لار استان فارس برگزار شود.

دیدگاه‌ها