کد خبر : 1972293 | 21 مهر 1402 ساعت 15:34 | 34.6K بازدید | 7 دیدگاه

اولین بازی ستاره رئال با پیراهن اسپانیا: خیلی خوشحالم!

فران گارسیا، مدافع جدید رئال مادرید، از این که بالاخره شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا را پیدا کرده بسیار خوشحال است.

اولین بازی ستاره رئال با پیراهن اسپانیا: خیلی خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف اسکاتلند رفت و موفق شد این تیم را با دو گل از سر راه بردارد. 

گارسیا در ابتدای نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و جانشین الکس بالده که از ابتدا در ترکیب این تیم قرار داشت شد. این اولین بازی این بازیکن با پیراهن تیم ملی اسپانیا بود که ارزش و اهمیت زیادی برای او داشت. 

این مدافع اسپانیایی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «بسیار خوشحالم که توانستم اولین بازی را انجام دهم و لذت بردم که با پیراهن تیم ملی کشورم به میدان رفتم، خصوصا که بازی مهمی مانند امروز بود. از همین حالا به فکر بازی یکشنبه هستم. سرمربی از من خواست که توپ را در فضاهایی به دست بیاورم که بتوانم به تیم قدرت دفاعی بیشتری بدهم و رو به جلو پیش بروم.»

1939411

او در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که زمانی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت که دقایق حضورش در میدان برای رئال کم شده است گفت: «هر بازیکنی دوست دارد در زمین حضور داشته باشد و دقایق بیشتری را بازی کند. من این اواخر فرصت زیادی برای این کار در باشگاهم نداشتم. دوست دارم ذهنم را منظم کنم و به تیمم کمک کنم.

اولین بازی در تیم ملی به من اشتیاق و انگیزه بیشتری برای ارائه عملکرد بهتر داده است. همه دیدارهای ما تا پایان دشوار است. بازی روز یکشنبه را در پیش داریم و با پیروزی در آن بازی کارمان برای حضور در یورو بسیار آسان‌ خواهد شد.»

دیدگاه‌ها