کد خبر : 1972339 | 21 مهر 1402 ساعت 17:46 | 29.1K بازدید | 48 دیدگاه

حتی با مصدومیت: کورتوا بهترین دروازه‌بان دنیاست!

ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، معتقد است که هیچ دروازه‌بانی در حال حاضر بهتر از تیبو کورتوا نیست.

حتی با مصدومیت: کورتوا بهترین دروازه‌بان دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا در فاصله دو روز مانده تا شروع رقابت‌های فصل جدید لالیگا در تمرینات رئال مادرید مصدوم شد تا شوک بزرگی به این تیم وارد کند. 

او از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی جدی شد و شاید نتواند حتی در اواخر این فصل هم بار دیگر درون دروازه این تیم قرار بگیرد، چرا که تحت عمل جراحی قرار گرفته و در حال حاضر مشغول طی کردن دوران نقاهت و روند درمانش است. 

1907693

این ستاره بلژیکی نقش مهمی در موفقیت‌های چند فصل اخیر تیم کارلو آنچلوتی و رئال در کسب قهرمانی‌های لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری داشت، اما مدیران این باشگاه بلافاصله برای پر کردن جای خالی او اقدام به جذب کپا آریسابالاگا از چلسی و به صورت قرضی کردند.

کاسیاس که در جشنواره دلو اسپورت که توسط روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در ایتالیا برگزار شده شرکت کرده است، درباره این دو ستاره که حالا جانشینان او در رئال مادرید هستند صحبت کرد.

این اسطوره باشگاه رئال مادرید و فوتبال اسپانیا درباره این دو بازیکن گفت: «تیبو کورتوا در حال حاضر بهترین دروازه‌بان در دنیای فوتبال است. من کپا را هم دوست دارم. او با انتقادات بسیاری مواجه شده است اما در رئال مادرید خیلی خوب بازی کرده و به خوبی توانسته جای خالی کورتوا را پر کند.»

دیدگاه‌ها