کد خبر : 1972354 | 21 مهر 1402 ساعت 18:30 | 35.6K بازدید | 37 دیدگاه

ادعای عجیب لئو مسی: ترسیدم بازی کنم!

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هنوز نگران مصدومیتش است و می‌گوید برای حضور در میدان برابر پاراگوئه ترسیده است.

ادعای عجیب لئو مسی: ترسیدم بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 به‌مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

مسی به این دلیل که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده، در این دیدار در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش حضور نداشت و کار را از روی نیمکت شروع کرد؛ اما  در دقیقه 53 بود که به‌جای خولین آلوارز وارد زمین شد تا به آن‌ها در کسب این پیروزی کمک کند. 

نکته عجیبی که توجه بسیاری از طرفداران این بازیکن و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرده، ادعایی است که او پس از پایان بازی درباره حضورش در میدان مطرح کرده است. 

1939311

مسی در گفتگو با ESPN آرژانتین با اشاره به مصدومیت اخیرش درباره حضور در این بازی اظهار داشت: «باید بگویم که اول کمی ترسیده بودم. این‌طور نبود که کاملاً در میدان راحت باشم و بدون ترس و نگرانی به‌دنبال توپ بروم.

اما خوشبختانه پس از آن دیگر احساس خوبی داشتم و امیدوارم که بتوانم به این روند ادامه دهم. در حال حاضر، بسیار خوشحال هستم؛ چون ما توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و پس از آن هم که من به زمین آمدم، حضورم در میدان احساس بسیار خوبی داشت.»

دیدگاه‌ها