کد خبر : 1972363 | 22 مهر 1402 ساعت 04:50 | 23.4K بازدید | 11 دیدگاه

الان وقتش نبود آقای گل‌محمدی؛

رهبری‌فرد در روز حمایت هم به یحیی نیش زد!

بهروز رهبری‌فرد حتی در روزی که مواضع قبلی خود را تغییر داده بود، در پاسخ به یک سوال علیه یحیی گل‌محمدی صحبت کرد.

رهبری‌فرد در روز حمایت هم به یحیی نیش زد!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کاپیتان سابق پرسپولیس در حاشیه یک بازی دوستانه دقایقی با خبرنگاران صحبت کرد و در حالی که انتظار می‌رفت دوباره علیه سرمربی سرخپوشان اظهارنظر کند، این بار پشت او ایستاد. رهبری‌فرد که به نظر تماسی هم با گل‌محمدی داشت تا کدورت‌های قبلی را پشت سر بگذارد، گفت که در ماجرای دلخوری یحیی از درویش، از سرمربی تیم حمایت می‌کند و مدیران باشگاه باید مشکلات تیم را حل کنند.

با این حال او در پاسخ به این سوال که آیا در موقعیت فعلی سفر به خارج از کشور و تعطیلی تمرینات، تصمیم درستی از سوی گل‌محمدی بوده و تیم را وارد بحران نکرده؟ پاسخی داد که تنها انتقادش از سرمربی سرخپوشان محسوب می‌شد: این نقد را من قبول دارم. وقتی ما دم از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم، باید راه و روش را هم بلد باشیم. من فکر می‌کنم یحیی در یک بسته می‌توانست مشکل را حل کند.

وی افزود: ما همیشه می‌گوییم تیم فوتبال مثل یک خانواده است و باید مشکلات را سربسته حل کنیم. چون همیشه این اتفاقات باعث ناراحتی و نگرانی مردم و هواداران می‌شود. شاید آقا یحیی با این روش قصد داشت مدیریت را به خودش بیاورد اما اینطوری هم مردم ناراحت می‌شوند.

اما به هر حال حمایت بی‌سابقه رهبری‌فرد از گل‌محمدی به حدی توجهات را به خود جلب کرد که این بخش از صحبت‌های رهبری‌فرد پنهان ماند، هرچند که در نهایت به نظر می‌رسد تماس یحیی با بهروز همه چیز را حل کرده باشد!

دیدگاه‌ها