کد خبر : 1972467 | 22 مهر 1402 ساعت 10:08 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

با تبعیض و حق خوری، ملی‌پوشان کبدی ما را خط زدند

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تبعیض رئیس فدراسیون کبدی در حق کبدی کاران کرمانشاهی انتقاد کرد.

با تبعیض و حق خوری، ملی‌پوشان کبدی ما را خط زدند

به گزارش "ورزش سه" فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پایان بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: در دوره گذشته این رقابت‌ها در رشته کبدی چهار ورزشکار کرمانشاهی در هر دو بخش آقایان و بانوان در تیم ملی کبدی داشتیم، اما برای بازی‌های آسیایی هانگژو حتی یک نفر از کبدی کاران ما حضور نداشت.

وی افزود: عدم حضور نماینده‌ای از کرمانشاه در تیم ملی کبدی برای بازی‌های آسیایی هانگژو درحالیست که این استان طی سال‌های گذشته همواره قطب کبدی ایران بوده و در هر کدام از اردوهای تیم ملی بانوان و آقایان دو تا سه نماینده داشته‌ایم.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه تصریح کرد: در اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، پنج تا شش ملی پوش کرمانشاهی حضور داشتند، اما با تبعیض‌های صورت گرفته همه آنها غیر از خانم آزاده صیدی خط خوردند که او نیز در اردوی پایانی دچار مصدومیت شد و از اعزام بازماند.

وی تاکید کرد: شخص رئیس فدراسیون کبدی در انتخاب ملی پوشان برای بازی‌های آسیایی دخالت می‌کرد و تمام ورزشکاران کرمانشاهی را با حق خوری‌های صورت گرفته از اردوهای تیم ملی کنار زد.

سال افزون متذکر شد: آقای اورسنجی در سال‌های گذشته بارها به جایگاه خوب کبدی کرمانشاه در ایران اذعان داشته، حال اگر ایشان قطب بودن این استان را در کبدی ایران قبول دارد، چرا هیچ نماینده‌ای در بازی‌های آسیایی نداشتیم.

وی ادامه داد: اگر هم ایشان کبدی کرمانشاه را قطب نمی‌داند و معتقد است تبدیل به استانی ضعیف شده‌ایم، چرا برای رشد کبدی کرمانشاه اقدامی نمی‌کند.

معاون ورزش و جوانان استان افزود: متاسفانه دخالت‌هایی که ایشان در بحث انتخاب ملی پوشان برای بازی‌های آسیایی هانگژو داشت باعث شد تا عملکرد تیم ایران هم در این رقابت‌ها ضعیف باشد و انتظار مردم و کارشناسان را برآورده نکند.  

دیدگاه‌ها