کد خبر : 1972558 | 22 مهر 1402 ساعت 17:58 | 45.9K بازدید | 68 دیدگاه

رسوایی در برزیل: نیمار و وینی پارتی رفته بودند!

درحالیکه برزیلی‌ها همچنان از تساوی تیم ملی کشورشان مقابل ونزوئلا عصبانی هستند گزارش‌هایی منتشر شده که دو ستاره برزیل، نیمار و وینیسیوس، را به حضور در مهمانی در شب قبل بازی متهم کرده است.

رسوایی در برزیل: نیمار و وینی پارتی رفته بودند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل پنج‌شنبه شب در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف ونزوئلا رفت. دیداری که در خاک برزیل برگزار می‌شد و هواداران سلسائو انتظار داشتند شاهد پیروزی تیم‌شان باشند اما برزیلی‌ها که همه ستاره‌های خود را در اختیار داشتند نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاوردند.

ستاره‌های تهاجمی نامدار برزیل از جمله نیمار، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون در این بازی به گل نرسیدند و تنها گل برزیلی‌ها را گابریل ماگالائش، مدافع آرسنال وارد دروازه ونزوئلا کرد.

1939895

هواداران برزیلی‌ها درحالیکه بازی تازه تمام شده بود از ستاره‌های خود خشمگین بودند و تصاویر از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نشان داد به نیمار در حال ترک زمین پاپ‌کورن پرتاب شده است.

این عصبانیت امروز بعد از انتشار یک گزارش جنجالی در برزیل به خشمی شدید تبدیل شده است. ماتئوس بالدی، روزنامه‌نگار برزیلی، در یک گزارش مدعی شد نیمار، وینیسیوس جونیور و ریچارلیسون شب قبل از مسابقه در یک مهمانی با حضور اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شرکت کرده و تا دیروقت شب در این مهمانی بوده‌اند.

1939894

در این گزارش حتی ادعا شده تصاویر ویدیویی وجود دارد که نشان می‌دهد یک اینفلوئنسر اینستاگرامی تنها چند ساعت پیش از شروع مسابقه هتل محل اقامت تیم ملی برزیل را ترک کرده است. به نظر می‌رسد نیمار و دوستانش حتی تا چند ساعت پیش از بازی با ونزوئلا در هتل تیم ملی مشغول برگزاری مهمانی بوده‌اند.

برزیل در حال حاضر در جدول رقابت‌های انتخابی جام جهانی منطقه کانمبول با دو امتیاز کمتر از آرژانتین صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد. آنها سه‌شنبه این هفته در همین رقابتها به مصاف اروگوئه می‌روند.

دیدگاه‌ها