کد خبر : 1972594 | 23 مهر 1402 ساعت 04:16 | 11.3K بازدید | 5 دیدگاه

بهاروند و تاج ، دوباره در یک قاب

این دوری، یکسال و 95 روز طول کشید!(عکس)

حیدر بهاروند یکسال و 95 روز بعد از برکناری از سوی میرشاد ماجدی به سمتی برگشت که سال‌ها در آن فعالیت داشت.

این دوری، یکسال و 95 روز طول کشید!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، 20 تیرماه 1401 بود که در فاصله چند ماه تا انتخابات فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی که آن روزها سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت، در یک اقدام قابل توجه رای به برکناری حیدر بهاروند از ریاست سازمان لیگ داد!

ماجدی با غیرقانونی خواندن فعالیت بهاروند در سازمان لیگ، آن روزها احمدرضا کشوری فرد را به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب کرد و جالب اینکه کشوری فرد با حضور مهدی تاج هم به فعالیتش ادامه داد تا اینکه شنبه(22 مهرماه 1402) او جای خود را دوباره به بهاروند داد.

1939992

بازگشت بهاروند بعد از یکسال و 95 روز دوری از فوتبال، اتفاقی است که از سوی مهدی تاج رقم خورده و باور آن برای خیلی ها سخت به نظر می رسد. مردی که در دوران فعالیتش در فوتبال همواره رابطه گرمی با رییس کنونی فدراسیون داشت، حالا بار دیگر در کنار او قرار گرفته و هنگام دریافت حکم قابی را به یادگار گذاشت که در گذشته آن را بارها دیده بودیم.

نکته قابل توجه در عکس دریافت حکم بهاروند از تاج، حضور منصور قنبرزاده نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال است. با اینکه طبق اساسنامه رسیدگی به امور سازمان لیگ(کمیته مسابقات) برعهده نایب رییس دوم است و مهدی تاج هم در سال های حضوردر راس سازمان لیگ نایب رییس دوم فدراسیون بود، اما حکم بهاروند توسط شخص مهدی تاج امضا شده است.

هرچه هست مرد باتجربه فوتبال با وجود همه حواشی ای که در گذشته درباره اش به وجود آمد، دوباره به بدنه فوتبال برگشته و بر صندلی ای خواهد نشست که بسیار در فضای فوتبال تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ها