کد خبر : 1972604 | 23 مهر 1402 ساعت 04:45 | 25.7K بازدید | 38 دیدگاه

می‌توانیم با ذوب‌آهن به رتبه‌های بالاتر برسیم؛

آریاکیا: سرمربی تراکتور نمی‌دانست من دفاع چپم!

پوریا آریاکیا می‌گوید قربان بردیف اطلاع دقیقی از پست او نداشت و همین موضوع باعث شد تا او در تراکتور شرایط خوبی نداشته باشد.

آریاکیا: سرمربی تراکتور نمی‌دانست من دفاع چپم!

به گزارش ورزش سه، ذوب‌آهن پس از پیروزی برابر شمس آذر قزوین در  هفته هفتم لیگ برتر در رتبه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت تا تنها یک امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.‌ پوریا آریاکیا در خصوص نتایج دور از انتظار سبزپوشان در فصل جدید به خبرنگار ما گفت: تیم ذوب آهن نسبت به فصل گذشته خیلی تغییرات داشت. آقای ربیعی با ذهنیتی که داشتند وارد باشگاه شدند و در این مدت باور جدیدی را در مجموعه باشگاه و تیم ایجاد کردند.

او در ادامه به تمجید از محمد ربیعی پرداخت و گفت: ما نسبت به تیم‌هایی که هزینه گزاف کرده بودند، خوب نتیجه گرفتیم. ما تیمی هستیم که جوان و باتجربه داریم، آقای ربیعی هم با دانش و فنی که دارند، فکر می‌کنم حتی بتوانیم رتبه بهتر هم داشته باشیم. البته آقای ربیعی برنامه بلندمدت دارند و توانستند باور پیروزی را در تیم ایجاد کنند.

1918346

آریاکیا که فصل گذشته در تراکتور حضور داشت، در خصوص جدایی از این تیم گفت: در تراکتور یکسری اتفاقات برای من رخ داد. وقتی من رفتم تراکتور آقای بردیف دفاع چپ چپ پا می‌خواستند و فکر کنم اصلا نمی‌دانست من راست پا هستم. من در باشگاه تراکتور خیلی اذیت شدم و نیم فصل هم می‌خواستم جدا شوم اما باشگاه مخالفت کرد.

او ادامه داد: در دوران آقای خمس هم چند بار مصدوم شدم از جمله بازی پرسپولیس که توپ دو بار خورد در سرم و مصدوم شدم. بازی استقلال هم انگشتم شکست و بدبیاری آوردم و واقعا توپ برایمان نچرخید. در تراکتور آنطور که انتظار داشتم و توقع داشتم نبود. 14 بازی داشتم اما آنطور که می‌خواستم نشد. من با آقای ربیعی در لیگ یک کار کرده بودم و از هم شناخت داشتیم و ایشان هم به من اعتماد کردند.

1658660

مدافع ذوب‌آهن درباره صحنه جنجالی و مشکوک به گل دیدار این تیم برابر شمس آذر توضیح داد: صحنه اصلا جنجالی نبود. وقتی حبیب فرعباسی شیرجه زد تور تکان خورد و این‌ها فکر کردند که توپ به تور خورده است. اصلا توپ اگر به تور بخورد چطور ممکن است با این فشار برگردد؟ ما از کنار کاملا دیدیم که توپ به تیرک خورده و حبیب به تور برخورد کرده است. یکسری دوربین‌ها از زاویه ای نشان دادند که همه فکر کردند توپ به تور خورده اما ما از بغل کاملا واضح بود.

آریاکیا در پایان درباره تعطیلات پی در پی لیگ برتر گفت: این وقفه و تعطیلات برای همه ما آزاردهنده و کلافه‌کننده است. ما یک بازی می‌کنیم و دوباره تعطیل می‌شویم و این مصدومیت‌ها هم همگی به همین خاطر است چون بازیکن از ریتم مسابقه خارج می‌شود. برای کادرفنی هم سخت است شرایطی مهیا کند که بدن در همان حالت بماند. 90 درصد مصدومیت‌ها به همین دلیل است.

دیدگاه‌ها