کد خبر : 1972613 | 23 مهر 1402 ساعت 04:57 | 39.6K بازدید | 37 دیدگاه

پرتغال عاشق رونالدو: او جواهر باارزش ماست!

سرمربی تیم ملی پرتغال با ستایش از نقش کریستیانو رونالدو در پیروزی دیشب این تیم مقابل اسلواکی گفت کریستیانو برای پرتغال جواهری باارزش است.

پرتغال عاشق رونالدو: او جواهر باارزش ماست!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو دیشب مهم‌ترین نقش را در پیروزی تیم ملی کشورش مقابل اسلواکی بازی کرد. کریستیانو با دو گلی که در جریان پیروزی 3-2 مقابل اسلواکی به ثمر رساند صعود تیم ملی کشورش به مرحله نهایی یورو 2024 را قطعی کرد.

درحالی‌که در جام جهانی قطر تنش‌هایی بین رونالدو و کادر فنی وقت پرتغال به رهبری فرناندو سانتوس وجود داشت که به نیمکت‌نشینی کریستیانو در برخی بازی‌ها منجر شد اما حالا در دوران روبرتو مارتینز به نظر می‌رسد همه چیز بار دیگر در تیم ملی پرتغال برای کریس بر وفق مراد است.

1940047

سرمربی اسپانیایی پرتغال در یک مصاحبه به ستایش تمام‌عیار از رونالدو پرداخت و از او به عنوان جواهر باارزش این کشور یاد کرد. مارتینز گفت: "کریستیانو آمادگی خیلی خوبی دارد. او در باشگاهش دقایق زیادی بازی کرده و گلهای زیادی زده. حضور او در تیمی ملی با تجربه بی‌نظیری که دارد بار تجربه کل تیم را بالا می‌برد. او برای همه ما انگیزه‌‌ای بزرگ است و جوان‌ها به عنوان الگوی بزرگ به کریس نگاه می‌کنند. او جواهر باارزش ماست".

1940048

مارتینز در ادامه گفت:" با اینحال همه می‌دانیم که فوتبال ورزشی انفرادی نیست و کل تیم باید خوب کار کند تا به پیروزی برسد. ما در حال حاضر در بهترین شرایط هستیم و همه وظایف‌شان را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند".

دیدگاه‌ها