کد خبر : 1972650 | 23 مهر 1402 ساعت 00:25 | 28.4K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره جدید تیم ملی ژاپن: 4 بازی ملی و 4 گل

کیتو ناکامورا، به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین به ستاره جدید تیم ملی ژاپن تبدیل شده است.

ستاره جدید تیم ملی ژاپن: 4 بازی ملی و 4 گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ژاپن (تیم نوزدهم رده بندی فیفا) به راحتی با نتیجه 4-1 تیم ملی کانادا (تیم چهل و چهارم رده بندی فیفا) را شکست داد.

کیتو ناکامورا (بازیکن 23 ساله از باشگاه استاد رنس) سومین گل تیمش را در دقیقه 42 نیمه اول به ثمر رساند. اکنون او از اولین از زمان اولین حضورش در تیم ملی ژاپن، 4 گل در 4 مسابقه داشته است.

او پس از کونیشیگه کاماموتو در سال 1965، به پنجمین بازیکن در تاریخ ژاپن تبدیل شد که به این آمار قابل توجه دست یافت. او در غیاب کائورو میتوما (بازیکن 26 ساله از برایتون) در سمت چپ ترکیب ژاپن درخشید.

1940130

با وجود اینکه او در دقیقه 11 نیمه دوم به دلیل یک تکل سنگین مصدوم و سپس تعویض شد، سهم زیادی در 5 برد متوالی تیم تحت هدایت هاجیمه موریاسو در ترکیب ژاپن داشته است.

او پیش از این بازی به سرمربی ژاپن قول گلزنی داده بود:"می‌خواهم با توپ درگیر شوم و وقتی فرصتی پیدا کنم، گل بزنم." این بازیکن 23 ساله که مربی موریاسو روز قبل اعلام کرده بود در ترکیب اصلی جای دارد، انتظارات را برآورده کرد.

او گفت:"از زمانی که به استاد رنس رفتم، انگیزه بیشتری پیدا کردم." مصدومیت این بازیکن نگران کننده بود. موریاسو نیز ابراز نگرانی کرد و گفت:"پای چپ او ضربه بدی دیده است. اگر پس از معاینه دقیق، اطلاعات قطعی وجود داشت، به شما اطلاع خواهم داد."

اگرچه حضور او در بازی روز 17 اکتبر مقابل تونس نامشخص است، اما او از بازیکن جانشین میتوما به ستاره‌ای تبدیل شده که ژاپن را به آینده امیدوار می‌کند.

دیدگاه‌ها