کد خبر : 1972660 | 23 مهر 1402 ساعت 01:07 | 11.3K بازدید | 10 دیدگاه

خط و نشان ستاره ایتالیا برای انگلیس

دومنیکو براردی احساس خود را پس از اولین دبل خود برای ایتالیا در پیروزی چهار بر صفر مقابل مالت بیان و اعلام کرد و نمی‌تواند منتظر بازی‌ در ومبلی مقابل انگلیس باشد.

خط و نشان ستاره ایتالیا برای انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا به دلیل تغییرات زیادی که به خاطر مصدومیت‌ها و رسوایی شرط‌بندی در تیم ایجاد شده بود، ممکن بود که در بازی امشب نتواند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد اما با بردی پر گل و عملکردی خوب از بازیکنان با روحیه‌ای عالی به استقبال بازی بزرگ با انگلیس رفت.

1940148

دومنیکو براردی سهم بزرگی از این برد داشت و موفق شد گل دوم و سوم تیمش را به ثمر برساند. او درباره این دو گل و احساس خود گفت:«خوشحال‌کننده است، من از دو گل خودم راضی هستم، اما از عملکرد کلی تیم راضی تر. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و ما واقعاً خوشحالیم.»

اکنون تیم ملی باید آماده سفر به انگلیس و بازی در ومبلی برابر انگلیس شود. جای که براردی و هم‌تیمی‌هایش قهرمان یورو ۲۰۲۰ شدند.

1940149

او درباره بازگشت به ومبلی هم صحبت کرد:«ما خاطرات فوق‌العاده‌ای از آن استادیوم داریم، به آنجا می‌رویم و سعی می‌کنیم کاری را که امروز انجام دادیم انجام دهیم، یعنی بازی خود را انجام دهیم و برنده شویم.»

دیدگاه‌ها