کد خبر : 1972665 | 23 مهر 1402 ساعت 08:20 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین نعمتی برای پاراآسیایی با مربی شخصی

زهرا نعمتی در حالی با تیم ملی تیروکمان ۲۶ مهر عازم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین می‌شود که تمرینات خود را به صورت انفرادی و زیر نظر مربی تخصصی پیگیری می‌کند.

تمرین نعمتی برای پاراآسیایی با مربی شخصی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جبرئیل عبادی درباره آخرین وضعیت کمانداران برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: آخرین اردوی کمانداران با حضور ۱۰ ورزشکار شامل هادی نوری، سینا منشاءزاده، رمضان بیابانی، فرزانه عسگری و مریم یاورپور (کامپوند زنان و مردان)، غلامرضا رحیمی، محمدرضا عرب عامری، اصغر زارعی نژاد و سمیه رحیمی (ریکرو زنان و مردان) و محمدرضا زندی (w۱) در مجموعه ورزشی کارخانه الیاف در حال برگزاری است و تا ۲۶ مهر قبل از اعزام به چین ادامه خواهد داشت.

وی درباره وضعیت زهرا نعمتی برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی گفت: وی زیر نظر زهرا شمس (همسر میلاد وزیری) که خود از ملی پوشان پیشین تیروکمان است تمرینات خود را به صورت تخصصی پیگیری می‌کند و در حال حاضر نیز در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان حضور ندارد و اطلاعی از وضعیت و شرایط او برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی ندارم.

مربی تیم ملی پاراتیروکمان درباره وضعیت ورزشکاران از نظر کسب مدال خاطرنشان کرد: تیروکمان رشته‌ای است که از نظر مدال قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز بستگی به وضعیت کماندار در روز مسابقات و شرایط آب و هوایی دارد. در حقیقت وضعیت آب و هوایی رکوردها را تعیین می‌کند که کماندار بتواند آن روز بهترین رکورد خود را به ثبت برساند یا در اثر استرس و فشار تیر خوبی را پرتاب نکند. هرچند با حضور روانشناس در اردوهای تیم ملی سعی کردیم میزان استرس و دغدغه ورزشکاران را به ویژه در بخش انفرادی به حداقل برسانیم و شرایطی فراهم کنیم تا کماندار بدون استرس و در شرایط ایده‌ال کار خود را پیش ببرد و رکورد خوبی را به ثبت برساند. البته در بازی‌های پاراآسیایی نیز روانشناس همراه ورزشکاران حضور خواهد داشت تا استرس کمانداران را در جریان مسابقات به حداقل برساند.

1919821

عبادی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید سخت‌ترین حریفان ایران در بازی‌های پاراآسیایی کدام تیم‌ها باشند؟ افزود: چین سخت‌ترین حریف ایران در پاراتیروکمان است در مسابقات جهانی چک کمانداران تمام حریفان خود را مورد ارزیابی قرار دادند و بالاترین رکوردها را نیز به ثبت رساندند. در هانگژو نیز اگر از نظر آب و هوایی شرایط مناسب باشد قطعا با آمادگی بالایی که دارند به نتایج خوبی دست پیدا خواهند کرد.

وی در پایان گفت: دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز در بخش انفرادی و میکس شدیم. امسال با توجه به این که کمانداران به جز انفرادی و میکس باید در دوبل نیز رقابت کنند، امیدواریم تعداد مدال‌های خود را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

دیدگاه‌ها