کد خبر : 1972844 | 23 مهر 1402 ساعت 23:55 | 47.9K بازدید | 21 دیدگاه

هریستو استویچکوف:

فن خال یک دروغگو است نمی‌خواهم اسمش را هم بیاورم!

هریستو استویچکوف، بازیکن اسبق بارسلونا، اظهارات تندی را علیه لوئیس فن‌خال مطرح کرده و او را یک دروغگو خطاب کرد.

فن خال یک دروغگو است نمی‌خواهم اسمش را هم بیاورم!

به گزارش "ورزش سه"، روابطی در میان فوتبالی‌ها وجود دارد که در خارج از زمین بدتر هم می‌شود، نمونه آن بین هریستو استویچکوف و لوئیس فن‌خال است.

بازیکن سابق بارسلونا در سال 1997 زیر نظر فن خال کار کرد و هرگز رابطه خوبی با این مرد هلندی نداشت.

او به همین مناسبت در گفتگو با «رله» گفت: "من حتی نمی‌خواهم از او نام ببرم، ارزشی ندارد، او دروغگو است. لوئیس؟ لوئیس کیست؟ حتی نمی‌خواهم نام او را با صدای بلند بگویم. وقتی در مورد او صحبت می‌کنیم، چیزی به ذهنمان نمی‌رسد. او یک بازیکن بزرگ بود. هیچ کس آن را انکار نمی‌کند. روش‌های تمرین و مربیگری او خوب بود، اما به عنوان یک فرد، او را دوست ندارم."

او در انتقاد از مربی سابق خود اضافه کرد: "شاید آدم بدی به نظر بیایم، اما نمی‌خواهم در مورد او صحبت کنم. کسی مثل او را نمی‌شناسم. من هم انسان کاملی نیستم، اما سعی می‌کنم بعضی چیزها را بهتر کنم. نمی‌خواهم مثل او باشم."

1940494

هافبک سابق بارسلونا سپس ادامه داد: "ما در مورد شخص دیگری صحبت می‌کنیم، نه او. هیچ کس مانند او در زندگی من نیست. او یک دروغگو است. او ارزشش را ندارد."

استویچکوف در طول مصاحبه به یاد یوهان کرویف، یکی از اسطوره‌های فوتبال، افتاد: "وقتی پس از دریافت توپ طلا (1994) از پاریس برگشتم، یوهان را خوشحال و با چشمانی اشکبار دیدم. این باعث شد بفهمم که او برای من چیست: یک پدر و یک معلم."

دیدگاه‌ها