کد خبر : 1972918 | 24 مهر 1402 ساعت 13:00 | 29.9K بازدید | 21 دیدگاه

اعتراض مربی نروژ

همه دنیا دیدند که گل گاوی آفساید بود

مربی نروژ معتقد است اسپانیا با یک گل آفساید موفق به پیروزی برابر آنها شد.

همه دنیا دیدند که گل گاوی آفساید بود

به گزارش "ورزش سه"، استوله سولباکن، مربی نروژ، برتری اسپانیا را در پیروزی 0-1 در نروژ قبول کرد، اگرچه او معتقد است که گل گاوی "به وضوح" آفساید بود.

1940507

سولباکن در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: «اسپانیا شایسته برد بود و آنها بهتر بودند، آنها روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که گل برتری این تیم توسط گاوی کاملا آفساید بود و همه دنیا این را دیدند.»

سولباکن از اینکه تیمش با توپ عجول بود و در هنگام از دست دادن توپ اشتباهات زیادی داشتند و آخرین پاس ها در ضدحملات دقیق نبودند، ابراز تاسف کرد. این مربی اذعان دارد که فشار بالای اسپانیا به نروژ آسیب زیادی زد و اگرچه تیم لوئیز دلافوئنته موقعیت‌های زیادی خلق نکرد، اما آنها را وادار کرد تا بسیار بدوند.

1940509

سولباکن ادامه داد: «ما برای مدت طولانی در جریان بازی ضعیف بودیم و فکر می کنم بازیکنان این را می دانند. ما زمانی شانسمان برای صعود کم شد که در خانه به اسکاتلند باختیم. دو گل بد در دقایق پایانی دریافت کردیم در حالی که با یک گل پیش بودیم.»

نروژ البته هنوز شانس برای ورود به پلی آف دارد و سولباکن خودش را با قدرت، انرژی و اعتماد به نفس برای ادامه کار عنوان کرد و گفت: «تا زمانی که انگیزه و میل وجود داشته باشد و حس کنم چیزی برای عرضه به بازیکنانم دارم، ادامه خواهم داد.»

دیدگاه‌ها