کد خبر : 1972935 | 24 مهر 1402 ساعت 13:59 | 55.4K بازدید | 28 دیدگاه

تمجید کاپیتان رئال از ستاره بارسا: او الماس است!

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، از درخشش گاوی در ترکیب تیم ملی اسپانیا و بارسلونا تمجید کرد.

تمجید کاپیتان رئال از ستاره بارسا: او الماس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی نروژ رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

تک گل این دیدار را گاوی به ثمر رساند و تیمش با کسب سه امتیاز این بازی حضورش در رقابت‌های یورو 2024 را قطعی کرد و از سوی دیگر نروژ هم به همراه ارلینگ هالند و مارتین اودگارد حذف شدند تا بار دیگر در رسیدن به تورنمنتی ملی ناکام مانده باشند. 

این ستاره بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این بازی بود و موفق شد نمایشی تحسین برانگیز را ارائه کند و این اتفاقی است که در چند هفته اخیر در بارسلونا هم رخ داده و او در غیاب ستاره‌های مصدوم تیمش توانسته وظایفش را به خوبی انجام دهد. 

1940599

کارواخال پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره این بازیکن اظهار داشت: «گاوی به بازیکنی ثابت در ترکیب تیم ملی و بارسلونا در این سن و سال تبدیل شده است. چه می‌توانم بگویم؟ او واقعا مثل یک الماس است.»

کاپیتان رئال مادرید به زودی باید در تاریخ ششم آبان و در ال‎‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا در ترکیب رئال مادرید روبروی گاوی به میدان برود و کار سختی مقابل این بازیکن در پیش خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها