کد خبر : 1973128 | 25 مهر 1402 ساعت 12:22 | 32.2K بازدید | 12 دیدگاه

پایان تعقیب و گریز: تروریست در بلژیک کشته شد

پلیس بلژیک اعلام کرد که تروریستی که شب گذشته دو هوادار سوئد را در بروکسل به قتل رسانده بود کشته شده است.

پایان تعقیب و گریز: تروریست در بلژیک کشته شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم بلژیک و سوئد که در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 شب گذشته در بروکسل در حال برگزاری بود، به دلیل حادثه‌ای تروریستی نیمه کاره رها شد. 

مردی به نام عبدالسالم که به نظر می‌رسد عضو گروه تروریستی داعش بوده شب گذشته در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری این بازی دو سوئدی که پیراهن تیم ملی این کشور را هم بر تن داشتند با شلیک گلوله کشت. 

این اتفاق موجی از هراس و نگرانی را در بین فوتبال‌دوستان و مردم ساکن بروکسل ایجاد کرد و پلیس عملیاتی را برای پیدا کردن او که گفته می‌شد اصالتا تونسی است و به صورت غیرقانونی در این کشور حضور داشته را آغاز کرد. 

1941013

صحبت امروز اعلام شد که مردی در یکی از کافه‌های محله اسچاربیک که گفته می‌شود این مرد در آنجا اقامت داشته به شلیک گلوله پلیس کشته شده است و حالا دادستانی این کشور اعلام کرد که او همان مظنون به انجام حادثه تروریستی شب گذشته بوده است. 

رسانه‌های بلژیکی اعلام کردند که او پیش از این به دلیل اقدامات تروریستی در تونس دادگاهی شده بود و دستگاه‌های اطلاعاتی این کشور هم او را زیر نظر داشتند اما پیش‌بینی چنین اقدامی از سوی او غیرممکن بود. 

دیدگاه‌ها