کد خبر : 1973182 | 25 مهر 1402 ساعت 16:54 | 19.3K بازدید | 19 دیدگاه

مانه در فیفادی می‌درخشد، مثل رونالدو

سادیو مانه در دیدار دوستانه سنگال و کامرون، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

مانه در فیفادی می‌درخشد، مثل رونالدو

به گزارش ورزش سه، سنگال که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند، روز گذشته در دیداری دوستانه برابر کامرون قرار گرفت و با تک گل سادیو مانه، ستاره تیم فوتبال النصر عربستان، پیروز شد.

در دقیقه 35 این مسابقه در پی خطای عمر گونزالس، مدافع کامرونی الرائد عربستان روی روی کالیدو کولیبالی، ستاره الهلال عربستان، صاحب یک ضربه پنالتی شد تا سادیو مانه تک گل این دیدار را از روی یک ضربه پنالتی به ثمر برساند.

این در حالی است که کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی مانه در تیم فوتبال النصر نیز در این فیفادی در دو دیدار تیم ملی پرتغال برابر اسلواکی و بوسنی چهار گل به ثمر رسانده است.

سنگال و کامرون در جام ملت‌های آفریقا که در اوایل سال آینده در ساحل عاج برگزار می‌شود، همراه با گینه و گامبیا در‌ گروه C مسابقات قرار دارند و باید در یک دیدار رسمی و حساس به مصاف یکدیگر بروند.

سنگال و کامرون قبل از جام ملت‌های آفریقا در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در دو مسابقه شرکت خواهند کرد؛ سنگال در گروه دوم با سودان جنوبی و توگو دیدار خواهد کرد و کامرون نیز مقابل موریس و لیبی قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها