کد خبر : 1973198 | 25 مهر 1402 ساعت 18:12 | 21.1K بازدید | 29 دیدگاه

بلینگام بالاتر از استیون جرارد و گاسکوئین

ادعای عجیب درباره بلینگام: بهترین تاریخ است!

استن کالی‌مور، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، می‌گوید جود بلینگام از همه اسطوره‌های فوتبال این کشور کیفیت بیشتری دارد، حتی از ستاره‌های بزرگی مثل استیون جرارد و پل گاسکوئین.

ادعای عجیب درباره بلینگام: بهترین تاریخ است!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، هافبک 20ساله انگلیسی، بعد از انتقال تابستانی‌اش از دورتموند به رئال مادرید شاهد رشد فوق‌العاده شهرت و محبوبیتش بوده است. او حالا نه تنها در شهر مادرید و اسپانیا، بلکه در کشورش انگلیس هم با تمجیدهای گسترده مواجه است.

بلینگام از ابتدای فصل جاری تا امروز در 10 بازی برای رئال مادرید 10 گل به ثمر رسانده و این در حالی است که او در پست مهاجم به میدان نمی‌رود. گفته می‌شود بلینگام مدعی اصلی جایزه پسر طلایی 2023 است و این امیدواری وجود دارد که هافبک انگلیسی در سال‌های آینده از مدعیان اصلی توپ طلا باشد.

1941117

شیفتگی به جود بلینگام تا حدی است که استن کالی‌مور، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و لیورپول، می‌گوید او از نظر فوتبالی کیفیتی بالاتر از همه اسطوره‌های تاریخ فوتبال انگلیس دارد، حتی بالاتر از ستاره‌های بزرگی مثل استیون جرارد و پل گاسکوئین.

استن کالی‌مور در این باره گفت:" سالها است ما هافبکی همه‌کاره نداشتیم که فوتبالی به کیفیت بلینگام بازی کند. جود در برخی جزئیات می‌تواند بهتر بشود ولی در استعداد او هیچ شکی وجود ندارد. همین حالا از او در حد و اندازه اسطوره‌هایی مثل استیون جرارد، پل گاسکوئین و فرانک لمپارد صحبت می‌شود ولی جود از نظر استعداد و کیفیت فوتبالش از همه آنها بهتر است. جود با این سن چنین شایستگی‌ای نشان می‌دهد و من مطمئنم به زودی همه این را اقرار خواهند کرد که بلینگام بهترین فوتبالیستی است که تاریخ فوتبال انگلیس به خودش دیده است".

دیدگاه‌ها