کد خبر : 1973248 | 25 مهر 1402 ساعت 22:01 | 51.5K بازدید | 12 دیدگاه

پائولو دی کانیو:

به حرف قلبم گوش کردم و به پول نفت نه گفتم

پائولو دی کانیو فاش کرد که پیشنهاد عربستان برای حضور در کادر فنی تیم ملی این کشور را پس از تماس روبرتو مانچینی، سرمربی عربستان، رد کرده است.

به حرف قلبم گوش کردم و به پول نفت نه گفتم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دی کانیو فرصت پیوستن به کادر فنی روبرتو مانچینی در تیم ملی عربستان سعودی را پس از تماس هموطن ایتالیایی خود رد کرد. مانچینی در ابتدای آگوست پس از بدتر شدن روابطش با فدراسیون فوتبال عربستان، از هدایت ایتالیا استعفا داد و به تیم ملی عربستان پیوست.

1941222

مربی سابق منچسترسیتی وظیفه دارد تیم ملی عربستان سعودی را به تیمی تبدیل کند که قادر به حضور و رقابت در تورنمنت‌های بزرگ است. او از دی کانیو خواست تا به او در رسیدن به این هدف کمک کند و به او پیشنهاد دستیاری خودش را داد، اما این پیشنهاد رد شد.

دی کانیو گفت: «من فقط به پول نفت نه نگفتم، زیرا این تجربه مهمی در محیطی بود که می‌خواهد رشد کند و خودش را تثبیت کند. پتانسیل بالایی برای رشد کردن در آنجا وجود داشت. روبرتو مانچینی نقش کوچکی را به من پیشنهاد نکرد. او به من پیشنهاد داد دستیار اصلی‌اش شوم.

پیشنهاد او باعث افتخار من است، مخصوصاً با توجه به اینکه ما خیلی به هم نزدیک نیستیم. فقط چند گفت‌وگوی کوتاه با هم داشتیم و چند بار با هم بازی کرده‌ایم. بنابراین اگر او به من فکر می‌کرد، به این دلیل است که به ایده‌ها و کار من اعتقاد دارد. من می‌خواهم از او تشکر کنم، تصمیم‌گیری در آن مورد آسان نبود، مدت‌ها به آن فکر کردم و در نهایت تصمیم گرفتم به حرف قلبم گوش کنم و پیشنهاد را قبول نکنم.»

1941223

دیدگاه‌ها