کد خبر : 1973291 | 26 مهر 1402 ساعت 00:15 | 28.6K بازدید | 14 دیدگاه

دو چهره مهم تیم ملی در انتقام بزرگ

پایان جدال شجاع و کنعانی با کی‌روش!

محمدحسین کنعانی‌زادگان با دبل مقابل قطر هم تیم ملی را به یک برد پرگل رساند هم انتقام سختی از کارلوس کی‌روش گرفت.

پایان جدال شجاع و کنعانی با کی‌روش!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس، در شرایطی که بازی مقابل قطر را از روی نیمکت شروع کرده بود با مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی به میدان آمد و یک اتفاق تاریخی را برای خود و تیم ملی رقم زد.  
کنعانی‌زادگان در این مسابقه دو بار با ضربه سر و ارسال توپ از نقطه کرنر موفق به گل‌زنی شد؛ دو گلی که به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رسید و پیروزی تیم ملی مقابل یاران کی‌روش را پرگل‌تر و جذاب‌تر کرد.  

کنعانی‌زادگان با این دو گل غیر از دستاورد بزرگی که همان کمک به قهرمانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن بود از کارلوس کی‌روش به نوعی انتقام گرفت. این مدافع قبل‌ از بازگشت کی‌روش به تیم ملی همراه با شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اصلی تیم ملی قرار می‌گرفت و جزء یاران اصلی دراگان اسکوچیچ در بازی‌های مقدماتی جام جهانی بود اما با بازگشت کی‌روش هم شجاع هم کنعانی‌زادگان به نیمکت رفتند و سه بازی تیم ملی را از روی نیمکت تماشا کردند. در آن سه بازی کنعانی‌زادگان تنها دقایقی کوتاه به میدان رفت و همین مسئله باعث شد او و شجاع دل خوشی از مرد پرتغالی نداشته باشند. 

1941298

بازی با قطر فرصت مناسبی بود تا کنعانی و شجاع خودشان را نشان دهند. شجاع که از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود در کلین‌شیت تیم ملی نقش مهمی داشت، هرچند قطر نمایش جالبی نداشت و در فاز حمله چیزی ارائه نداد. با این وجود کنعانی‌زادگان با دو گلی که زد هم یک اتفاق تاریخی برای خود رقم زد و اولین دبل خود را در یک بازی ملی ثبت کرد هم مقابل کی‌روش سربلند شد. 

دیدگاه‌ها