کد خبر : 1973320 | 26 مهر 1402 ساعت 08:00 | 39.3K بازدید | 20 دیدگاه

حضور اسلامیان در جریان عیادت از مرتضی

یار غار تاج در اردوی تیم ملی رویت شد!

تصویری که فدراسیون فوتبال از عیادت سرمربی تیم ملی از مرتضی پورعلی‌گنجی منتشر کرده، یک نکته جالب در خود دارد.

یار غار تاج در اردوی تیم ملی رویت شد!

به گزارش ورزش سه، محمود اسلامیان که به عنوان مشاور عالی مهدی تاج ارتباط خود را با فوتبال حفظ کرده مدت‌ها بود که در محافل فوتبالی رویت نشده بود، با انتشار این تصویر مشخص شد او در اردن حضور دارد. اسلامیان پایه‌گذار ساختار سپاهان جدید در فولاد مبارکه و یکی از مدیران برجسته صنعتی است. 
در جریان عیادت کادر فنی تیم ملی از مرتضی پورعلی گنجی آنها را همراهی کرد تا تصویرش بعد از مدت‌ها در یک رویداد ملی منتشر شود.

چند روز بعد از بازگشت حیدر بهاروند به فوتبال و نشستن روی صندلی ریاست سازمان لیگ، حالا محمود اسلامیان دیگر یار قدیمی و نزدیک مهدی تاج رئیس فدراسیون در اردوی تیم ملی در اردن حضور یافته است.

1941358

اسلامیان در دوره قبلی ریاست مهدی تاج عنوان نایب رئیسی اول را برعهده داشت و در نهایت به خاطر بازنشسته بودن نتوانست به حضور خود ادامه بدهد.

این در حالی است که هیچ خبری درباره بازگشت اسلامیان به فدراسیون فوتبال منتشر نشده اما مشخصا او همچنان روابط خوب خود با تاج و سایر مدیران فدراسیون تحت مدیریت رئیس را حفظ کرده و با انتشار تصویر حضور او در اردوی تیم ملی شاید به زودی اتفاقات جدیدی را نیز در این باره شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها