کد خبر : 1973374 | 26 مهر 1402 ساعت 12:27 | 15.9K بازدید | 16 دیدگاه

انتقادات فدراسیون به آکادمی پرسپولیس و استقلال

فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته بازدید کاملی از آکادمی پرسپولیس و استقلال داشت.

انتقادات فدراسیون به آکادمی پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون درباره این بازدید عنوان کرد: در بحث کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هر ساله باشگاه‌ها باید اسنادی را ارجاع بدهند تا مثل سال‌های قبل برخی از باشگاه‌ها در آن آیتم‌ها به مشکل نخورند. به هر حال یک راستی آزمایی توسط فدراسیون فوتبال می‌شود.

وی افزود: ما اشکالاتی در بخش آکادمی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال دیدیم. می‌دانید که یکی از مهم‌ترین برنامه‌ریزی‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بحث آکادمی باشگاه است و به صورت جدی پیگیری می‌شود. من همینجا اعلام می‌کنم که باشگاه‌ها موظف هستند که ده درصد از بودجه خودشان را صرف آکادمی کنند و آکادمی را جدی بگیرند.

او راجع به این بازدید گفت: ما بازدیدی از آکادمی استقلال و پرسپولیس داشتیم‌ و با توجه به اینکه در‌ این باشگاه‌های پرهوادار کشور همیشه دغدغه صدور مجوز حرفه‌ای است، تذکرات لازم و نکاتی را که باید اصلاح شود، اعلام کردیم و انشاالله طی یکی دو روز آینده با همه باشگاه‌ها مکاتبه خواهیم کرد تا بحث آکادمی را خیلی جدی بگیرند و کم و کاستی‌ها را جدی بگیرند و فقط به تیم بزرگسالان توجه ويژه نکنند و علاوه بر تیم بزرگسالان که نتیجه آن برای هواداران مهم است، برای آینده فوتبال و تقویت پایه فوتبال، آکادمی‌ها را جدی بگیرند و دستورالعمل‌های فیفا و AFC و فدراسیون فوتبال را به صورت جدی دنبال کنند.

دیدگاه‌ها