کد خبر : 1973397 | 26 مهر 1402 ساعت 14:07 | 6.6K بازدید | 9 دیدگاه

زیباترین نمایش فصل را این هفته شاهد خواهیم بود

شهبا: نظرمحمدی و داماش اهل وقت‌کشی نیستند

سرمربی مس شهربابک در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل داماش گیلان با تمجید از رقیب ابراز امیدواری کرد با نمایشی موفق در این جدال کار را به پایان برسانند.

شهبا: نظرمحمدی و داماش اهل وقت‌کشی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان هفته گذشته و بعد از تغییراتی که روی نیمکت خود داشت موفق به کسب اولین پیروزی فصل در لیگ آزادگان شد و اکنون در جدالی سخت باید مقابل مس شهربابک قرار گیرد. تیمی که بعد از دو برد پیاپی، هفته گذشته برابر نفت و گاز گچساران بازنده شد و اکنون چشم به برد خانگی مقابل نماینده گیلان دوخته است.

قاسم شهبا که در این فصل هدایت مس شهربابک را عهده‌دار شده درباره وضعیت تیمش گفت: برای ما این شکست به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نبود. ضمن تبریک به حریف باید بگویم واقعا بازیکنان من کار سختی در آن زمین با توجه به شرایط نامساعدی که داشت، داشتند و عملا از انجام کارهای تاکتیکی ناکام ماندیم. هرچند در دقایق پایانی فرصت‌های خوبی داشتیم که گلر حریف و مدافعان این تیم، مانع از گلزنی ما شدند.

وی با اشاره به بازی حساس این هفته تیمش گفت: داماش هفته گذشته موفق به کسب پیروزی شده و با انگیزه و روحیه مناسبی مقابل ما حاضر خواهد شد. تغییر کادرفنی و حضور علی نظرمحمدی باتجربه کمک زیادی به این تیم برای کسب پیروزی پرگل کرد. زدن سه گل اتفاق مثبتی برای این تیم بود که نشان داد با حضور کادرفنی جدید تفکرات تهاجمی را دنبال می‌کنند و مطمئنا کار سختی پیش روی ما خواهد بود.

1937678

شهبا در واکنش به احتمال وقت کشی حریف در این بازی گفت: جایگاه تیم ریشه‌دار و محبوبی مثل داماش گیلان در پایین جدول نیست و آنها نمی‌خواهند از همین ابتدای فصل برچسب گزینه سقوط روی آنها باشد. همانطور که گفتم در بازی قبلی نیز این موضوع را نشان دادند و به هیچ عنوان نباید غافلگیر شویم. آقای نظرمحمدی نشان دادند که تفکرات تهاجمی را طبق خواسته هواداران این تیم دنبال می‌کنند تا هر چه زودتر این تیم را از منطقه سقوط خارج کنند و از نظر روحی روانی شرایط مطلوبی را دنبال کنند. قطعا این پیش‌بینی شماست و چیزی که ما انتظار داریم یک نمایش غافلگیر کننده تهاجمی از سوی داماش گیلان است که برای برد وارد زمین خواهد شد و به دنبال فرار از انتهای جدول است. با این حال ما نیز تفکرات خودمان را دنبال خواهیم کرد. بازیکنان خوبی در اختیار داریم که در هر دقیقه از بازی قادر خواهند بود اتفاقات مثبتی را شکل دهند و تیم را به سمت کسب نتیجه پیش ببرند. حضور هواداران نیز پوئن مناسبی برای تیم ما محسوب می‌شود و امیدواریم در کنار آنها از این بازی سخت دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها