کد خبر : 1973425 | 26 مهر 1402 ساعت 15:47 | 9.1K بازدید | 7 دیدگاه

طیبی و زهیوی چشم به سه امتیاز دربی داغ

بازیکنان باتجربه استقلال خوزستان امیدوارند با رهبری خود زمینه ساز اولین برد فصل شوند.

طیبی و زهیوی چشم به سه امتیاز دربی داغ

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان به عنوان بومی‌ترین تیم این فصل از لیگ برتر، در هفته‌های گذشته در کسب نتیجه آنطور که پیش‌بینی می‌شد نتوانسته به هدف دست یابد و اکنون آنها امیدوارند شرایط را در ادامه فصل به شکلی پیش برده تا از انتهای جدول فاصله بگیرند.

سیروس پورموسوی که موفق شده این تیم را بعد از چند سال حضور در لیگ آزادگان به سطح اول فوتبال ایران بازگرداند، بعد از شرایطی که آبی‌ها دنبال کردند ترجیح داد استعفای خود را اعلام کند اما در ادامه مدیریت باشگاه و پیشکسوتان این تیم مانع از جدایی وی شدند تا او برابر فولاد خوزستان بار دیگر روی نیمکت حاضر باشد.

1941523

آنها بعد از تحمل 5 شکست طی هفته‌های اخیر، اکنون با انگیزه و روحیه بالایی مهیای جدال این هفته هستند و امیدوارند نوار ناکامی خود را با پیروزی ارزشمند در دربی اهواز بشکنند. کادرفنی و هواداران این تیم بیش از هر زمانی چشم به موفقیت نفرات باتجربه تیم دارند تا خلا شکل گرفته در خصوص بحث تجربه بین بازیکنان این تیم در سطح لیگ برتر را از بین بردارند. محمد طیبی مدافع باتجربه استقلال خوزستان در کنار رحیم زهیوی که سابقه قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارند، از جمله نفراتی هستند که باید دید در ادامه مسیر قادر خواهند بود شرایط را به سود تیم خود تغییر دهند یا خیر.

1941524

دربی اهواز در شرایطی این هفته برگزار خواهد شد که در جمع آبی‌ها نگاه‌ها به سمت حسن پورحمیدی، محمد طیبی، حسن شوشتری، سلطانی مهر، آقایی پور، زهیوی و کریم زاده و ... خواهد بود. نفراتی که با تجربه و به عنوان بازیکنان کلیدی در جمع آبی‌پوشان باید طلسم این فصل را به سود تیم خود تغییر دهند و  بار دیگر خوشحالی را به سکوهای هواداری تیم خود بازگردانند.

پورحمیدی که در فصل گذشته نقش پررنگی در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر داشته باید دید در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش قادر خواهد بود بار دیگر جشن پیروزی و اتفاقی شیرین در اردوی تیمش را برپا کند یا خیر.

دیدگاه‌ها