کد خبر : 1973496 | 26 مهر 1402 ساعت 23:21 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

آلکاراس دیگر به جوکوویچ نمی‌رسد!

کارلوس آلکاراس از مسابقات اوپن بازل به دلیل مصدومیت عضلات ران پا انصراف داد تا در رقابت برای جایگاه نخست پایان سال عقب بماند.

آلکاراس دیگر به جوکوویچ نمی‌رسد!

به گزارش “ ورزش سه”، کارلوس آلکاراس که در تورنمنت‌های شانگهای و پکن هم با ران باندپیچی شده بازی کرد و در هیچ یک از این دو تورنمنت موفق به ارائه کیفیت اصلی بازی خودش نبود، حالا از اولین تورنمنت مهم داخل سالن پاییز جاروپا انصراف داده است. این انصراف شانس او را برای رسیدن به رنک یک پایان سال ۲۰۲۳ بسیار کم می‌کند، چرا که دو تورنمنت دیگر مسترز پاریس و تور نهایی مردان باقی مانده اند که ۲۵۰۰ امتیاز بالقوه را برای او به همراه خواهند داشت، در حالی که فاصله او با جوکوویچ، ۱۵۰۰ امتیاز است. البته این احتمال وجود دارد که آلکاراس با هر اتفاقی نهایتا در ابتدای سال ۲۰۲۴. بتواند رتبه اول را از جوکوویچ پس بگیرد چرا که او از اواسط ماه نوامبر تا بعد از اپن استرالیا هیچ امتیازی برای دفاع ندارد.

1941653

البته مطابق نظر برخی‌ از کارشناسان این استراحت برای آلکاراس ضروری بود و شاید او بعد از ظهور اولین علائم مصدومیتش در پکن، باید زودتر از مسترز شانگهای خارج می‌شد. او همچنان می‌تواند با دوره ریکاوری کوتاهی برای مسترز پاریس و بعد از آن تور نهایی تورین آماده شود.

دیدگاه‌ها