کد خبر : 1973512 | 27 مهر 1402 ساعت 00:18 | 67.6K بازدید | 69 دیدگاه

رسمی: نیمار رباط صلیبی داد

نتایج تکمیلی کادرپزشکی تیم ملی برزیل نشان داد که نیمار در جریان بازی با اروگوئه از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده است.

رسمی: نیمار رباط صلیبی داد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی برزیل، در جریان بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی، شب گذشته برای تیم ملی برزیل مقابل اروگوئه به میدان رفته بود که در دقیقه 44 دچار مصدومیتی شدید از ناحیه زانو شد. او خودش در همان لحظات اولیه متوجه شدت وضعیتش شد و درخواست حضور سریع پزشکان را داد و دقایقی بعد با تیم پزشکی در حالی که اشک می‌ریخت زمین را ترک کرد. این بازیکن صبح امروز در یک پست در شبکه‌های اجتماعی اش در مورد پذیرفتن تقدیر الهی، خود را برای بدترین خبرها در مورد مصدومیت آماده کرد.

کادر پزشکی تیم ملی برزیل با دعوت کردن طرفداران و خبرنگاران به آرامش، از آنها خواست تا انجام آزمایشات بیشتر صبر کنند و با وجود اینکه در همان لحظات اولیه و با علائم اولیه نیمار، بیشترین شک به پارگی رباط صلیبی او می‌رفت، این امیدواری به وجود آمد که شاید آسیب دیدگی او در این حد شدید نباشد.اما در نهایت دقایقی قبل بدترین خبر ممکن برای نیمار منتشر شد. چرا که عکسبرداری های تکمیلی از زانوی پای چپ او نشان می‌دهد که این فوق ستاره برزیلی دچار پارگی رباط صلیبی، بدترین نوع مصدومیت ممکن زانو، شده است و با توجه به جنس این مصدومیت، حداقل شش ماه از میادین دور خواهد بود.

1941676

نیما در گذشته هم با انواع مصدومیت‌های زانو لیگامنت و همسترینگ دست به گریبان شده بود و بارها با چهره ای گریان به همراه کادر پزشکی زمین را ترک کرده بود، اما این قطعا یکی از سنگین‌ترین و طولانی‌ترین مصدومیت دوران فعالیت او خواهد بود.

دیدگاه‌ها