کد خبر : 1973592 | 27 مهر 1402 ساعت 13:53 | 23.7K بازدید | 18 دیدگاه

در فکر ستاره جدید: کلوپ شیفته این بازیکن شد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نماینده‌ای برای تماشای بازی ویکتور اوسیمن فرستاده و علاقه زیادی به جذب او دارد.

در فکر ستاره جدید: کلوپ شیفته این بازیکن شد

به گزارش "ورزش سه"، رابطه اوسیمن با مدیران ناپولی پس از اتفاقات اخیر و ویدیویی که به منظور مسخره کردن او در صفحه رسمی این باشگاه منتشر شد بهم خورده است. 

او پیش از این تصمیمی برای ترک ناپولی نداشت و با وجود پیشنهادات جذابی که از پاری سن ژرمن و همچنین عربستان دریافت کرده بود، در این باشگاه ماندگار شد اما حالا شرایط فرق کرده و همین باعث شده که چند باشگاه به صورت جدی وضعیت او را زیر نظر داشته باشند. 

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی روز گذشته خبر دادند که چلسی مشتری جدی این مهاجم اهل نیجریه است و قصد دارد به زودی پیشنهادی را برای جذب او ارائه کند اما حالا روزنامه انگلیسی سان از مشتری جدید این بازیکن پرده‌برداری کرده است. 

1940740

گفته می‌شود کلوپ یکی از نمایندگانش را برای تماشای بازی اوسیمن در ترکیب تیم ملی نیجریه در وقفه دیدارهای ملی فرستاده بود و علاقه بسیار زیادی به سبک بازی او دارد. 

هرچند این بازیکن تنها 60 دقیقه در دیدار دوستانه برابر عربستان سعودی در پرتغال به میدان رفت و پس از آن به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد اما لیورپول حالا به عنوان یکی از باشگاه‌هایی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند شناخته می‌شود. 

هنوز مشخص نیست که آیا ناپولی اجازه جدایی این ستاره تیمش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد داد یا باید منتظر تابستان سال آینده برای انتقال این بازیکن به یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که مقصد احتمالی او خواهد بود ماند. 

دیدگاه‌ها