کد خبر : 1973654 | 27 مهر 1402 ساعت 17:59 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

پسران جوان من به تیم ملی می‌رسند

اسکوچیچ: کرواسی در نهایت به یورو صعود می‌کند

با پیروزی دو بر صفر تیم زیر ۲۱ سال کرواسی مقابل بلاروس، شاگردان دراگان اسکوچیچ به رده دوم گروه خود سقوط کردند و در صورت پیروزی در مسابقه عقب‌افتاده می‌توانند به پرتغال بچسبند.

اسکوچیچ: کرواسی در نهایت به یورو صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اسکوچیچ در پایان این مسابقه در پاسخ به خبرنگاران ضمن ابراز رضابت از نمایش بازیکنانش، یکی-دو نفر از نفرات این تیم را شایسته حضور در تیم ملی کرواسی دانست.

اگرچه بعضی از رسانه‌ها از نمایش تیم اسکوچیچ راضی نبودند، اما او در پایان مسابقه اعلام کرد که از بازی راضی است‌.‌ در شرایطی که زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی هم این بازی را تماشا می‌کرد، اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا او برای تماشای بازیکن خاصی به گوریتسا آمده، گفت: من پاسخی به این سوال ندارم، چرا که دالیچ خود به اندازه کافی روی بازیکنان تیم من شناخت دارد.

او تاکید کرد: آنها پسران جوانی هستند و دعوت شدن آنها به تیم ملی به این بستگی دارد که بجنگند. در حال حاضر سوسیچ و باتورینا بازیکنانی هستند که می‌توانند در تیم ملی هم حضور داشته باشند. البته نام‌های زیاد دیگری هم وجود دارند که می‌توانند با ملی‌پوشان فعلی رقابت کنند، اما این وظیفه دالیچ است، او باید این کار انجام بدهد و بازیکنان را پسند کند‌.

اسکوچیچ درباره شرایط تیم ملی کرواسی و به خطر افتادن احتمال صعود به رقابت‌های یورو نیز گفت: همه ما از نتایج به دست آمده ناراضی هستیم، اما یادمان باشد که یک تیم همیشه نمی‌تواند برنده شود. در هر صورت مطمئن هستم که تیم ملی کرواسی در نهایت راه خود را پیدا خواهد کرد و در نهایت به جام ملت‌های اروپا صعود می‌کند.

دیدگاه‌ها