کد خبر : 1973672 | 27 مهر 1402 ساعت 19:32 | 7K بازدید | 9 دیدگاه

مهدی جاوید را همچنان نداریم

تقی‌پور: نماینده میلیون‌ها هوادار هستیم

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس سونگون، هدف تیمش در ساوه را کسب بردی دیگر دانست.

تقی‌پور: نماینده میلیون‌ها هوادار هستیم

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتسال مس سونگون، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فردا در یکی از بازی‌های هفته دهم مهمان شهرداری ساوه است. صحبت‌های اسماعیل تقی‌پور را در مورد این دیدار بخوانید:

آماده‌سازی سریع در فرصت کم
بعد از پیروزی خانگی مقابل پوشاک حافظ ساری فرصت زیادی برای آماده‌سازی جهت حضور در بازی مقابل شهرداری ساوه نداشتیم. در این فرصت کم بلافاصله ریکاوری کردیم و طی چند جلسه تمرینی که داشتیم خود را برای رویارویی با شهرداری آماده کردیم.

1941908

نماینده چند میلیون هوادار هستیم
مثل هفته گذشته این بار هم می‌گویم که در رویارویی با حریفان ملاکمان رتبه جدول آنها نیست. هر تیمی که در لیگ برتر حضور دارد شایسته احترام است و می‌تواند خطرناک باشد. ما هم می‌دانیم که یک تیم بزرگ هستیم و نماینده میلیون ‌ا هواداری هستیم که حامی ورزش آذربایجان هستند و نتایج تیم‌های بزرگی چون مس سونگون برایشان مهم است. وظیفه‌مان تلاش حداکثری برای شادی و جلب رضایت این عزیزان است.

وضعیت مصدومان و محرومان 
از نظر روحی و فنی شرایط تیم را مطلوب ارزیابی می‌کنم. خوشبختانه محمد شجری هم بعد از غیبت در بازی گذشته سلامتی‌اش را بازیافته و این هفته کنارمان حضور دارد. ملی پوشان‌مان هم طی این چند روز فرصت تمرین کردن با تیم را داشتند و کاملا مهیای این دیدار هستیم. تنها جای خالی‌مان برای مهدی جاوید است که محرومیتش پابرجاست.

دیدگاه‌ها