کد خبر : 1973705 | 27 مهر 1402 ساعت 21:21 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت گلزن اول لورکوزن بعد از یک سال

پاتریک شیک، مهاجم لورکوزن، بعد از حدود یک سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت شنبه در ‏بازی مقابل ولفسبورگ به میدان می‌رود.

بازگشت گلزن اول لورکوزن بعد از یک سال

به گزارش "ورزش سه"، پزشکان لورکوزن به ژابی آلونسو اطلاع دادند که از روز شنبه در بازی با ‏ولفسبورگ می‌تواند از مهاجم گلزن این تیم پاتریک شیک استفاده کند. او بعد از یک سال که به دلیل ‏مصدومیت قادر به حضور در میادین نبود برای اولین بار پا به توپ خواهد شد.

پاتریک شیک مدت کمی است به تمرین‌های لورکوزن برگشته و در حال حاضر اولویت اول برای او راه ‏یافتن به ترکیب اصلی ژابی آلونسو است. ‏

1941942

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، با تایید این خبر گفت: "نباید عجله کنیم. شیک هنوز راه درازی ‏در پیش دارد تا بتواند مثل گذشته در بازی لورکوزن تاثیرگذار باشد. پاتریک خصوصیات فوق‌العاده‌ای ‏دارد و ما در تمرین‌های اخیر بار دیگر پاتریک شیک همیشگی را دیدیم اما هواداران باید صبور باشند. ‏نباید پاتریک را بیش از حد تحت فشار بگذاریم".

پاتریک شیک اگر به تشخیص ژابی آلونسو در ترکیب قرار بگیرد به احتمال زیاد پشت سر ویکتور ‏بونیفیس بازی خواهد کرد. مهاجمی که امسال تابستان برای پر کردن جای خالی او به خدمت گرفته ‏شد. بونیفیس در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و در 7 بازی برای لورکوزن 7 گل به ثمر رسانده و 2 ‏پاس گل داده است. ‏

دیدگاه‌ها