کد خبر : 1973744 | 28 مهر 1402 ساعت 07:55 | 15.5K بازدید | 57 دیدگاه

برخی دوستان به دنبال زمین خوردن عطایی بودند

پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران برخلاف بقیه به حمایت از بهروز عطایی پرداخت.

برخی دوستان به دنبال زمین خوردن عطایی بودند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن سه-چهار ماه کابوس‌وار بالاخره فصل ۲۰۲۳ رقابت‌های ملی برای تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید که ماحصل آن کمرنگ شدن شانس حضور ایران در المپیک پاریس بود. این اتفاق در حالی رخ داد که شرایط برای ما جهت هموار کردن راه صعود به المپیک فراهم بود اما نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم.

امیر حسینی، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران، درباره اتفاقات اخیر گفت: "نباید به بی‌راهه برویم. خانواده والیبال محدود است. بهروز عطایی نماینده مربیان ایرانی بود. آیا از او حمایتی کردیم؟ شاید برخی از دوستانی که اینجا هستند به دنبال زمین خوردن عطایی بودند. از لحاظ روحی و روانی کادر فنی نتوانست بازیکنان را آماده کند. یکی باید بازیکنان را از پایه تقویت کند. اگر مربیان ایرانی که محدود هم هستند با هم همدل باشند می‌توان هر کاری را انجام داد. تمام ستون فدراسیون به بهترین شکل چیده شده اما باید کمیته‌ای روی عملکرد تیم ملی نظارت کند."

پاسور سابق تیم ملی در ادامه گفت: "باید مربی‌ای برای کشور آورده شود که دوباره همه چیز را از پایه بسازد. والیبال خیلی پیچیده نیست و بسیاری علم آن را دارند که به تیم ملی کمک کنند. تنها هنر مربی است که بداند چطور از بازیکنان بازی بگیرد و مدیریتشان کند. سرپرستی قوی در کنارش قرار گیرد. مربیان علم بالایی داشته باشند و گاهی اخلاق بد سرمربی را آن‌ها جمع کنند. تمام تیم‌های دنیا آنالیز دارند، اما تیم ایران نتوانست کاری انجام دهد که امین اسماعیل‌نژاد نوع دیگری ظاهر شود که نتوانند او را خنثی کنند."

دیدگاه‌ها