کد خبر : 1973775 | 28 مهر 1402 ساعت 09:22 | 40.6K بازدید | 30 دیدگاه

حمایت از ستاره رئال: او بهترین بازیکن دنیا می‌شود!

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جود بلینگام این پتانسیل را دارد که به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود.

حمایت از ستاره رئال: او بهترین بازیکن دنیا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام از زمان پیوستن به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال درخشش فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشته که تحسین بسیاری را برای او به همراه داشته است. 

این ستاره انگلیسی در چند هفته اخیر ناجی و ستاره بی چون و چرای رئال مادرید لقب گرفته و بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال و همچنین هواداران و رسانه‌ها از او به عنوان آینده این باشگاه و همچنین فوتبال انگلیس نام برده‌اند. 

1941442

وین رونی که به تازگی هدایت بیرمنگام را برعهده گرفته است در گفت‌وگو با دیلی میل درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «جود این پتانسیل را دارد که به بهترین بازیکن دنیای تبدیل شود، اگر بتواند به همین روندی که در حال حاضر دارد ادامه دهد. 

ما باید از او حمایت کنیم چون به نظر من، او کاپیتان آینده تیم ملی انگلیس است. او واقعا من را تحت تاثیر نحوه مدیریت زندگی و شرایطش قرار داده است. عملکردش در زمین و حتی نحوه صحبت کردنش هم واقعا درخشان است. او در 20 سالگی در نقش یک رهبر ظاهر شده است. او بازیکنی است که ما باید مراقبش باشیم. 

بلینگام تنها 20 سال دارد اما تجربه یک بازیکن 24 یا 25 ساله را دارد، چون در دیدارهای بزرگی به میدان رفته است. مهم‌ترین نکته برای او این است که بتواند از فوتبالش لذت ببرد و به این لذت ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها