کد خبر : 1973787 | 28 مهر 1402 ساعت 11:08 | 48.5K بازدید | 15 دیدگاه

هواداران یونایتد با مدرک مچ ستاره‌شان را گرفتند!

هواداران پس از مصاحبه سرخیو رگیلون که در مورد دلیل پیوستنش به منچستر یونایتد گفت «به من بازیکنی را بگویید که نمی‌خواهد برای منچستر بازی کند» به او حمله کردند.

هواداران یونایتد با مدرک مچ ستاره‌شان را گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه‌ای از سرخیو رگیلون با باشگاه منچستر یونایتد در روزهای گذشته منتشر شد. او در این مصاحبه پیوستن به منچستر یونایتد را یکی از آرزوهای خود در سالیان گذشته دانست و به این سوال که دلیل آمدنت به منچستر یونایتد چه بود، پاسخ داد: «ساده است، به من بازیکنی را بگویید که نخواهد برای منچستر بازی کند. تصمیم گرفتن در مورد این موضوع و انتخاب یونایتد برای من کاملا ساده بود.»

اما علی‌رغم عشق رگیلون به منچستر، هواداران به سرعت به دلیل این اظهارات به او حمله کردند. بسیاری از هواداران به رسانه‌های اجتماعی هجوم بردند تا لیست بازیکنانی را که در سال‌های اخیر یونایتد را رد کرده‌اند، لیست کنند.

هواداران طبق اخبار موثق نقل و انتقالات نام بازیکنانی را نوشتند که همگی یونایتد را در سالیان اخیر رد کرده‌اند.

یک هوادار نوشت: «من یازده بازیکن را می‌نویسم: ارلینگ هالند، نیمار، فرانکی دی یونگ، برناردو سیلوا، توماس مولر، ادواردو کاماویگا، پدرو، سادیو مانه، کودی گاکپو، فابینیو و آنتوان گریزمان.»

1942059

بیشتر هواداران به دی یونگ اشاره کردند که جدیدترین مورد است. منچستر در سه پنجره اخیر خواهان جذب او بوده اما او علاقه‌ای به این انتقال نداشته است.

برخی از هواداران هم خود رگیلون را مثال زدند.

یکی از آنها در توییتی گفت: «آیا ما سعی نکردیم او را قبل از تاتنهام جذب کنیم؟ اما او آنها را به جای ما انتخاب کرد؟»

هوادار دیگری نوشت: «من ممکن است اشتباه کنم، اما آیا یونایتد چند سال پیش برای جذب او تلاش نکرد اما او تاتنهام را انتخاب کرد؟»

یکی دیگر از آنها گفت: «چند سال پیش را فراموش کرده است؟ اگر شایعات آن زمان درست باشد، خود او تاتنهام را به جای یونایتد انتخاب کرد.»

دیدگاه‌ها