کد خبر : 1974038 | 29 مهر 1402 ساعت 13:03 | 48.2K بازدید | 19 دیدگاه

اکبر محمدی هدایت مس کرمان را برعهده گرفت

بازگشت کاشف سردار و جهانبخش به نیمکت مربیگری

اکبر محمدی بعد از چند سال فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال دوباره به مربیگری رو آورد و هدایت تیم مطرح لیگ دسته اول را برعهده گرفت.

بازگشت کاشف سردار و جهانبخش به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کشمکش‌های فراوان مدیران باشگاه مس کرمان برای انتخاب سرمربی جدید خود به نتیجه رسیدند و هدایت این تیم را به اکبر محمدی سپردند.

اکبر محمدی که سال‌ها در عرصه مربیگری فوتبال کار کرده و سابقه سرمربیگری در تیم‌های پایه ملی و چند تیم باشگاهی را دارد، دارای مدرک دکترای رسانه است و به همین خاطر در چند سال گذشته به عنوان مدیر در ورزش حضور داشت. او بعد از نزدیک به دو سال مدیرعاملی باشگاه پیکان به شرکت مس ایران رفت و در چند ماه گذشته به عنوان مدیر ورزش این شرکت کار کرد.

حالا در پی اتفاقاتی که برای باشگاه مس کرمان افتاده و به خاطر مسائل بودجه‌ای شرایط عجیبی را از نظر مالی تجربه می‌کند، مدیران این باشگاه با اکبر محمدی رایزنی کردند تا او دوباره به فضای مربیگری برگردد و کار خود را جلو ببرد.

بر این اساس مذاکرات چند روزه مدیران باشگاه مس کرمان برای راضی کردن اکبر محمدی، این تلاش‌ها امروز نتیجه داد و او به طور رسمی هدایت نارنجی‌های فوتبال در لیگ یک را برعهده گرفت.

از اکبر محمدی به عنوان کاشف نسل طلایی فوتبال ایران در تیم ملی نوجوانان یاد می‌شود؛ او ستاره‌های جوان زیادی از جمله سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و... را در آن دوران استعدادیابی و به فوتبال ایران معرفی کرد.

گفتنی است مس کرمان امروز در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته اول میهمان آریو اسلامشهر است و حالا اکبر محمدی چند ساعت قبل از این مسابقه به عنوان سرمربی این تیم معرفی شده است.

دیدگاه‌ها