کد خبر : 1974075 | 29 مهر 1402 ساعت 14:45 | 47.9K بازدید | 25 دیدگاه

او باید رائول باشد

دل‌بوسکه مربی بعدی رئال را معرفی کرد

ویسنته دل‌بوسکه معتقد است در صورت رفتن کارلو آنچلوتی، هیچکس مناسب‌تر از رائول برای جانشینی او نیست.

دل‌بوسکه مربی بعدی رئال را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی تنها تا پایان فصل جاری با رئال قرارداد دارد و شایعات زیادی در مورد او به گوش می‌رسد. برخی منابع اسپانیایی ادعا کرده‌اند که کارلتو تا ژانویه منتظر پیشنهاد تمدید خواهد ماند و اگر این پیشنهاد نرسد، با تیم ملی برزیل امضا خواهد کرد.

1942637

در مورد جانشینان احتمالی آنچلوتی در رئال نیز بحث روی سه گزینه است: ژابی آلونسو، زیدان و رائول گونزالس. دل‌بوسکه مربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، رائول را مناسب‌ترین می‌داند. رائول در حال حاضر مربی تیم دوم باشگاه است.

دل‌بوسکه گفت: «اگر آنچلوتی از رئال برود، هیچکس شایسته‌تر از رائول برای جانشینی او نیست و من او را دارای قابلیت لازم برای هدایت تیم اول می‌بینم. رائول 14 ساله بود که از آکادمی اتلتیکو به جمع ما اضافه شد و سپس همه تاریخ‌سازی او را دیدند. من او را آماده مربیگری تیم اول باشگاه می‌بینم. رائول شخصیت بالایی دارد و رئال را مثل کف دستش می‌شناسد. او کامل‌ترین مربی برای رئال خواهد بود.»

1938536

دل‌بوسکه ادامه داد: «در تاریخ رئال همیشه ثابت شده که حساب کردن روی بازیکنان سابق آکادمی به عنوان مربی جواب داده است. اینها کسانی هستند که ارزش پیراهن باشگاه را درک می‌کنند و می‌دانند روی چه نیمکتی نشسته‌اند. رائول می‌تواند روی نیمکت رئال هم موفق باشد.»

دیدگاه‌ها