کد خبر : 1974105 | 29 مهر 1402 ساعت 17:40 | 32.1K بازدید | 63 دیدگاه

اطمینان والدانو به رئال

ال‌کلاسیکو که هیچ، رئال اروپا را هم فتح می‌کند

خورخه والدانو معتقد است رئال مادرید می‌تواند فاتح ال‌کلاسیکو و چالش‌های دشوار دیگرش در لیگ قهرمانان شود.

ال‌کلاسیکو که هیچ، رئال اروپا را هم فتح می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هفته بعد بارسا در المپیک مونتجوئیک میزبان رئال مادرید خواهد بود. این اولین ال‌کلاسیکوی فصل است و از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. فعلا رئال سه امتیاز از بارسا پیش است و در صدر جدول قرار دارد ولی باید دید هفته بعد در چه شرایطی به یکدیگر خواهند رسید.

1942695

خورحه والدانو، اسطوره آرژانتینی رئال، در مورد این بازی گفت: «هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید نفرات جدیدی در تیمشان دارند و در فصل جاری عملکردشان زیر نظر خواهد بود. نتیجه ال‌کلاسیکو هر چه باشد، تا سه بازی بعدی هر دو تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بزرگترین بازی‌ها با هر نتیجه‌ای بعد از سه هفته فراموش می‌شوند و این قاعده فوتبال است.»

1934378

والدانو ادامه داد: «بارسلونا مجموعه گسترده‌تری دارد ولی نفر به نفر، رئال مادرید در سطح بهتری است. رئال بازیکنان جوانان فوق العاده خوب و آینده‌داری دارد و من به این تیم بسیار امیدوارم. من مطمئن هستم که رئال با این جوانان مستعد امسال و در سال‌های پیش رو حرف‌های زیادی در اروپا برای گفتن خواهد داشت و این حس را دارم که می‌تواند دوباره لیگ قهرمانان را فتح کند. رئال کاملا آماده ال‌کلاسیکو و چالش‌های بزرگ دیگر این فصل است.»

دیدگاه‌ها