کد خبر : 1974163 | 29 مهر 1402 ساعت 21:35 | 24.7K بازدید | 24 دیدگاه

با این دروازه‎‌بان‌ها آرسنال قهرمان نمی‌شود! (عکس)

آرسنال گل دوم را در خانه چلسی، روی اشتباه مرگبار داوید رایا دریافت کرد.

با این دروازه‎‌بان‌ها آرسنال قهرمان نمی‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، آرسنال میهمان چلسی در استنفوردبریج است. آرسنال از ابتدای بازی به دلیل فرم بسیار خوب و خارج از انتظار آبی‌های لندن، غافلگیر شده بودند و جریان بازی اکثرا در کنترل میزبان قرار داشت. آنها تحت فشار روی یک هند پنالتی گل اول را دریافت کردند. اما گل دوم را روی اشتباه مرگبار رایا، دروازه بان تیم که مدتی است در برخی بازی ها به آرون رمزدیل ترجیح داده می‌شود، دریافت کردند.

ویدئو: 314193

میخایلو مودریک، از سمت راست یک ارسال ضعیف را روی دروازه چلسی فرستاد که با جایگیری درست دروازه بان می توانست به راحتی مهار و یا دفع شود. اما رایا در یک پرش عجیب با جایگیری نادرست حتی نتوانست روی توپ اثر بگذارد و این توپ در عین ناباوری مستقیما به دروازه آرسنال وارد شد تا این تیم با نتیجه 2-0 در دقیقه 48 بازی عقب بیفتد.

1942849
1942850

رایا به دلیل اشتباهات مشابهی از آرون رمزدیل مدتی است در برخی از بازی ها به جای او به عنوان دروازه بان اصلی تیم انتخاب می شود و در یکی از مهمترین بازی ها و مهمترین آزمون هایش، اشتباه بدی را مرتکب شد و تردیدها را در مورد مشکلی دروازه بانی آرسنال افزایش داد. آرسنال در این فصل لیگ برتر تا قبل از این بازی گلی را خارج از خانه دریافت نکرده بود اما تا اینجای بازی تا دقیقه 60 دو گل در استنفورد بریج دریافت کرده است.

1942847
1942848

تنها 10 دقیقه بعد رایا یک اشتباه دیگر هم مرتکب شد که می توانست گل سوم چلسی را به ارمغان بیاورد. او تحت فشار پرس تیم چلسی، در پاسکاری با مدافعان تیمش، در محوطه جریمه توپ را به کول پالمر لو داد و با او تک به تک شد. او توانست این تک به تک را مهار کند تا شب بد خودش و آرسنال را بدتر از قبل نکند.

دیدگاه‌ها