کد خبر : 1974424 | 30 مهر 1402 ساعت 22:37 | 45.5K بازدید | 11 دیدگاه

انتقالی که اشک شوق هواداران بارسلونا را درمی‌آورد

تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی، تایید کرد که ژوزف مارتینز، مهاجم این تیم، فصل آینده در اینترمیامی حضور نخواهد داشت تا به شایعات هم‌تیمی شدن لوییز سوارز با لیونل مسی دامن بزند.

انتقالی که اشک شوق هواداران بارسلونا را درمی‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزف مارتینز که این فصل مهاجم اینتر میامی بود، با تایید تاتا مارتینو از این تیم جدا خواهد شد و جایی در تیم فصل آینده نخواهد داشت.

این مهاجم ونزوئلایی از لیست تیمش برای بازی آخر مقابل شارلوت اف سی هم خط خورد و به صورت رسمی به پایان دوران خود در اینتر میامی رسید.

مارتینو پس از بازی به خبرنگاران گفت: «او سفر نکرد، زیرا ادامه حضور او در باشگاه برای فصل آینده پیچیده شده است و فکر نمی‌کنم در فصل بعد او را در تیم داشته باشیم.»

1943380

جدایی مارتینز حدود ۵ میلیون یورو از دستمزدهای این تیم را آزاد می‌کند و آنها می‌توانند برای پر کردن جای او، در بازار به دنبال جذب مهاجم باشند. یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر، شایعات پیوستنش به اینتر میامی شنیده می‌شد لوییز سوارز است.

مارتینو در یک کنفرانس خبری این شایعات را تایید کرد و گفت: «در انتظاراتی که از تیم فصل بعدمان داریم، یک حالت با سوارز و یک حالت بدون سوارز را در نظر داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»

1943381

لیونل مسی درباره این انتقال اظهار نظر نکرده، اما در چند مصاحبه خود از پیوستن بازیکنان سابق و حال حاضر بارسلونا به اینتر میامی ابراز رضایت و خوشحالی کرده است.

1943382

در صورت پیوستن سوارز به اینتر میامی، دوباره شاهد زوج جادویی مسی-سوارز خواهیم بود و برای هواداران بارسلونا یادآور روزهای خوش این باشگاه با مثلث مسی-سوارز و نیمار است.

دیدگاه‌ها