کد خبر : 1974441 | 01 آبان 1402 ساعت 03:03 | 70.1K بازدید | 24 دیدگاه

این استقلالی اکنون در پرسپولیس است (عکس)

وحدت حنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس، سه‌شنبه شب روبروی تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و این بازی برای او یک مسابقه ویژه خواهد بود.

این استقلالی اکنون در پرسپولیس است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که یک بازیکن مشترک دارند.

دو سال پیش در بازی یک هشتم نهایی مابین دو تیم که در شهر دوشنبه برگزار شد وحدت حنانوف در سیستم سه‌دفاعه استقلال دوشنبه مدافع استاپر سمت راست بود و نمایشی فوق‌العاده مقابل پرسپولیس ارائه داد. در همان بازی بود که وحدت چشم یحیی را گرفت و همراه با منوچهر صفروف که به عنوان پیستون راست روی دست وحدت بازی می‌کرد خواستار جذب‌شان شد که همین اتفاق هم افتاد.

1943413

در حالی که صفروف در پرسپولیس دوام نیاورد و بعد از نمایش‌هایی ضعیف از این تیم جدا شد و به لوکوموتیو تاشکند در لیگ ازبکستان پیوست، حنانوف حالا سومین فصل خود با پرسپولیس را آغاز کرده و قرار است مقابل تیم سابقش بازی کند.

هر چند وحدت شانس زیادی برای بازی کردن به عنوان مهره اصلی در دیدار سه‌شنبه شب سرخ‌ها ندارد، اما مواجهه با تیم سابق و برخی بازیکنانی که هفته قبل در اردوی تیم ملی تاجیکستان دیده بود برایش جالب و عجیب خواهد بود.

حنانوف حالا یک پرسپولیسی است که برعکس بازی دو سال قبل دو تیم باید با پیراهن قرمز روبروی استقلال بجنگد و از این حیث رودررویی‌اش با خاطرات یک شب طولانی و یک اتفاق ویژه را برای او رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها