کد خبر : 1974446 | 01 آبان 1402 ساعت 00:09 | 9K بازدید | 5 دیدگاه

دربی آتن با یک ترقه نیمه‌کاره رها شد

بازی بین تیم‌های المپیاکوس و پاناتینایکوس، به دلیل زخمی شدن یکی از بازیکنان بر اثر پرتاب مواد منفجره متوقف شد.

دربی آتن با یک ترقه نیمه‌کاره رها شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین دو تیم المپیاکوس و پاناتینایکوس به دلیل حساسیت همیشگی و درگیری بین هوادارن دو تیم به "دیوانه‌ترین دربی اروپا" معروف شده است. امشب تیم المپیاکوس صدرنشین میزبان رقیب همشهری بود که در رده چهارم جدول قرار دارد. در دقیقه پنجم نیمه دوم بازی به دلیل یک اتفاق تلخ متوقف شد.

بازی با نتیجه 1-1 در جریان بود و برخی از بازیکنان تیم میهمان کنار زمین مشغول گرم کردن برای ورود به زمین بودند که یک ترقه آتش‌زا از میان جمعیت با خوانکار، یکی از بازیکنان پاناتینایکوس برخورد کرد که او را به شدت مجروح و با سوختگی مواجه کرد.

1943426

 به دنبال این اتفاق تیم‌‌ها به رختکن فرستاده شدند و باشگاه پاناتینایکوس در شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای در واکنش به اتفاق درون بازی منتشر کرد: "ترقه به بازیکن تیم ما که در حال گرم کردن بود برخورد کرد و خوانکار روی زمین مجروح افتاده است و وضعیت هوشیاری‌اش مشخص نیست. بازیکنان به رختکن خواهند رفت و بازی باید متوقف شود."

1943427

این بازیکن دقایقی بعد با اورژانس به خارج از ورزشگاه منتقل شد و بازی هم با وجود اینکه تماشاگران حاضر به ترک زمین نیستند نیمه کاره رها شده است و برای برگزاری ادامه آن در زمانی دیگر تصمیم گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها