کد خبر : 1974539 | 01 آبان 1402 ساعت 12:20 | 25.6K بازدید | 10 دیدگاه

پاسخ رئیس بیلبائو به شایعات

او با ما تمدید می‌کند و به بارسلونا نمی‌رود

رئیس بیلبائو اطمینان دارد که نیکو ویلیامز تمدید خواهد کرد و به بارسلونا نخواهد رفت.

او با ما تمدید می‌کند و به بارسلونا نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر رسانه‌های نزدیک به بارسلونا ادعا کرده‌اند که نیکو ویلیامز، ستاره اسپانیایی، قصد دارد بند فسخی به امید پیوستن به باشگاه بارسلونا در قرارداد جدیدش قرار دهد.

1943587

مدیران دپارتمان استعدادیابی بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط ویلیامز را به صورت دقیق زیر نظر دارند و امیدوار هستند که بتوانند او را به‌زودی به خدمت بگیرند. این بازیکن هم علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا دارد اما به خوبی در جریان است که شرایط مالی و اقتصادی فعلی این باشگاه باعث شده که آنها در حال حاضر امکان جذب او را نداشته باشند. 

1748567

نیکو دیشب در ترکیب بیلبائو برابر بارسا به میدان رفت و البته نتوانست انتظارات را برآورده کند. در پایان بازی که به برتری 1-0 بارسا ختم شد، اوریارته، رئیس بیلبائو، در واکنش به شایعات علاقه نیکو برای پیوستن به بارسا گفت: «ما به نیکو اطمینان داریم و به او پروژه‌ای جذاب پیشنهاد داده‌ایم. فکر می‌کنم او با ما تمدید خواهد کرد. خانواده او در بیلبائو شاد هستند و ماندن بهترین تصمیم ممکن برای فوتبالش خواهد بود. در مورد شایعات نیز حرفی برای گفتن ندارم. او مدتی مصدوم بود و حالا مشکلی ندارد و در فهرست بعدی تیم ملی اسپانیا نیز خواهد بود.»

دیدگاه‌ها