کد خبر : 1974643 | 01 آبان 1402 ساعت 18:24 | 5.7K بازدید | 8 دیدگاه

رونمایی از ۱۱ بازیکن رحمتی مقابل ازبک‌ها

سید مهدی رحمتی نفرات منتخب خود در دیدار مقابل نوبهار ازبکستان را مشخص کرد.

رونمایی از ۱۱ بازیکن رحمتی مقابل ازبک‌ها

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال نساجی ایران که دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی دو بر صفر مقابل مومبای سیتی هند پشت سر گذاشت و پس از آن برابر الهلال عربستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، امشب به مصاف نوبهار نمنگان ازبکستان خواهد رفت.

نساجی که با ۳ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی نمنگان مقابل تیم نوبهار ازبکستان قرار می‌گیرد که برای راهیابی به مرحله حذفی نیاز جدی به کسب پیروزی در این مسابقه دارد.

محمد رشید مظاهری مثل همیشه دروازه‌بان نساجی است و مقابل نوبهار بازی می‌کند؛ امیر مهدی جان‌ملکی و وحید محمدزاده دو مدافع میانی نماینده ایران مقابل تیم ازبکستانی هستند که روی دست آنها صابر حردانی و سید محمداحسان حسینی به‌عنوان مدافعان راست و چپ به میدان خواهند رفت.

اسماعیل بابایی، هافبک دفاعی نساجی مقابل نوبهار است و کمی جلوتر از او، محمود قائدرحمتی و فرشید اسماعیلی به عنوان هافبک‌های میانی به کار گرفته شده‌اند.

1926505

سعید غلامعلی‌بیگی به ترکیب نساجی رسیده و برای نخستین بار از ابتدا در رقابت‌های آسیایی به میدان می‌رود و در سمت راست حضور دارد و محمدرضا عباسی نیز وینگر چپ نساجی مقابل نوبهار خواهد بود که جلوتر از او هم محمدرضا آزادی به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کند.

نساجی در مسابقه امروز نسبت به دیدار اخیرش که مقابل آلومینیوم اراک با نتیجه یک بر صفر شکست خورد دو تغییر داشته که محمدرضا عباسی و سعید غلامعلی بیگی به ترکیب ابتدایی رسیده و جانشین حسین زامهران و علاء عباس شده‌اند.

ترکیب نساجی مقابل نوبهار نمنگان را این ۱۱ بازیکن تشکیل می‌دهند:

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سید محمداحسان حسینی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، سعید غلامعلی‌بیگی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی

دیدگاه‌ها