کد خبر : 1974679 | 02 آبان 1402 ساعت 03:21 | 14.3K بازدید | 19 دیدگاه

بانوان استقلالی، پای ثابت حضور در ورزشگاه آزادی

بانوان هوادار استقلال در بازی روز جمعه این تیم مقابل آلومینیوم اراک هم می‌توانند به ورزشگاه آزادی بروند.

بانوان استقلالی، پای ثابت حضور در ورزشگاه آزادی

به گزارش "ورزش سه"، معوق شدن دیدارهای هفته ششم لیگ برتر و برگزاری آن قبل از دیدارهای هفته هشتم سبب شد تا استقلال دوبازی خانگی پشت سرهم را برگزار کند. آبی پوشان بعد از دیدار با هوادار روز جمعه بار دیگر در ورزشگاه آزادی تهران بازی می‌کنند و اینبار مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرند.

بعد از جو خوبی که تماشاگران استقلال مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی ایجاد کردند و با حمایت‌های خود از تیم حتی بعد از دریافت دو گل باعث شدند تا بازیکنان روحیه بازگشت به بازی و در نهایت کسب سه امتیاز را داشته باشند، بی شک این امیدواری می‌رود که تماشاگران استقلال در بازی آینده نیز حمایت خوبی از تیم خود داشته باشند.

اتفاق ویژه بازی گذشته استقلال حضور بانوان هوادار این تیم در ورزشگاه آزادی بود. در بازی  با هوادار 1800 هوادار خانم با خرید بلیت توانستند وارد آزادی شوند و در سکوی مخصوص خود بنشینند و نظاره گر بازی تیم محبوب خود شوند.

این اتفاق برای بازی آینده با آلومینیوم اراک هم رخ می‌دهد و هواداران استقلالی خانم احتمالا بازهم با ظرفیت 1800 نفری همه بلیت‌های جایگاه بانوان را می‌خرند و در بازی آینده به حمایت از تیم محبوب خود می‌پردازند.

دیدار استقلال و آلومینیوم ساعت 18 روز جمعه 5 آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها