کد خبر : 1974688 | 01 آبان 1402 ساعت 21:18 | 10K بازدید | 19 دیدگاه

نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد؛

مورایس: هنوز منتظر رای بازی الاتحاد هستیم

ژوزه مورایس می‌گوید پیروزی سه بر یک سپاهان برابر آلمالیق ازبکستان نتیجه عادلانه‌ای بوده است.

مورایس: هنوز منتظر رای بازی الاتحاد هستیم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در کنفرانس خبری پس از بازی با آلمالیق بیان کرد: فکر می‌کنم که بازی جذاب و خوبی بود، حیف شد که هواداران بیشتری در استادیوم حضور نداشتند. می‌توانست رنگ و بوی بیشتری به بازی بدهد. با تیم خوبی رو به رو شدیم. بازی را توانستیم خوب مدیریت کنیم. بعد از زدن گل اول بازیکنان‌مان تمرکز خوبی داشتند. در صحنه گل اول آنها حواس بازیکنان پرت شد و گل خوردیم. در نیمه دوم با آرامش بیشتری ظاهر شدیم و گل دوم و سوم را زدیم. شانس یکی دو گل دیگر را هم داشتیم ولی نتیجه عادلانه‌ای بود.

این مربی پرتغالی ادامه داد: جا دارد به بازیکنان بابت عملکرد خوبشان تبریک بگویم. با پایان یافتن این دیدار به سراغ دیگر مسابقات خود خواهیم رفت، گروه ساده‌ای نداریم. البته ای اف سی هنوز رأی خود درباره مسابقه با الاتحاد که باید انجام بدهیم یا نباید بازی کنیم اعلام نکرده است باید ببینیم در آینده رأی این مسابقه چه می‌شود.

وی درباره اینکه چه زمان از مسابقه با آلمالیق بهتر بود، ادامه داد: نظر من تکنیکی است زیرا ما نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده بودیم، نتیجه اهمیت داشت و به ثمر رساندن سه گل نشان داد عملکرد ما چطور بوده است.

او در مورد نتیجه بازی اضافه کرد: نتیجه به تعداد گل‌ها برمی‌گردد. بیشتر مواقع خوب بودیم. نه اینکه فقط در حرف خوب باشند، تیم خوب بود و سرعت و تمرکزشان خوب بود و می‌شود گفت ما به عنوان یک تیم بهتر بودیم.

دیدگاه‌ها